ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:56

برپایی غرفه شهرستان پاوه در نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر کشور

برپایی غرفه شهرستان پاوه در نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر کشور

به گزارش سلام پاوه:سومین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۱۵ الی ۱۸ اسفند ماه با هدف شناسایی و معرفی تواناییهای روستاییان و عشایر کشور و با همت معاونت روستایی ریاست محترم جمهوری برگزار میگردد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیرعامل شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان که […]

به گزارش سلام پاوه:سومین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۱۵ الی ۱۸ اسفند ماه با هدف شناسایی و معرفی تواناییهای روستاییان و عشایر کشور و با همت معاونت روستایی ریاست محترم جمهوری برگزار میگردد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیرعامل شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان که به عنوان نماینده فرمانداری شهرستان پاوه سرپرستی غرفه این شهرستان را به عهده دارد در توضیحاتی جزئیاتی از چگونگی شرکت در این نمایشگاه را تشریح کرد.

 

غفور رستم زاده گفت:پس از درخواست رسمی دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه برای جلسات هماهنگی نمایشگاه از سوی فرمانداری پاوه ماموریت یافتیم که به صورت منسجم و با برنامه در این نمایشگاه حضور یابیم.

وی افزود:پس از برگزاری جلساتی در استانداری و فرمانداری پاوه مقرر گردید که نمایندگان توانمندی را جهت حضور در نمایشگاه معرفی نماییم که در نهایت آقای فریبرز عزیزی از روستای زردویی، آقای ابراهیم یوسفی از روستای داریان، آقای آزاد مرادی از روستای ساتیاری، خانم فرشته حسینی از روستای میوان و شرکت تعاونی نیک اندیشان باینگان برای حضور در نمایشگاه معرفی شدند.

رستم زاده عنوان کرد:سعی داریم با یک برنامه هدفمند به معرفی توانمندیهای روستاهای شهرستان پاوه چه از نظر تولیدات غذایی،دامی و صنایع دستی و چه در صنعت گردشگری بپردازیم.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کردند که با همت مسئولان و همکاری مردم روزی شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی در شهرستان پاوه باشیم

گفتنی است بومگردی،خانه نمادین روستا، معرفی کلاش( گیوه )،سبد بافی (ارغوان) و محصولات ارگانیک با بسته بندی مناسب و معرفی جاذبه های گردشگری در قالب پخش فیلم و عکس از جمله برنامه های غرفه شهرستان پاوه میباشند.