ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 15:25

مدرسه سازی بهترین سرمایه گذاری برای رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه است

مدرسه سازی بهترین سرمایه گذاری برای رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه است

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه یار منطقه نوسود گفت:مدرسه سازی بهترین سرمایه گذاری برای رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه است . به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز منطقه نوسود با حضور بخشدار ، رئیس اداره آموزش و پرورش و […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه یار منطقه نوسود گفت:مدرسه سازی بهترین سرمایه گذاری برای رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه است .

نشست خیرین مدرسه یار نوسود
به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز منطقه نوسود با حضور بخشدار ، رئیس اداره آموزش و پرورش و خیرین در سالن جلسات بخشداری برگزار گردید .

منصور وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از خیرین گرانقدر منطقه ، هدف از برگزاری این مراسم را گسترش فرهنگ مشارکت عمومی ، تکریم وتشویق خیرین مدرسه یار و رفع مشکلات فضا های آموزش و پرورش منطقه عنوان کرد .

 

رئیس اداره آموزش و پرورش سرمایه گذاری در امر مقدس مدرسه سازی را یکی از خالصانه ترین نوع سرمایه گذاری دانست .

 

وی مدرسه سازی و کمک به مدرسه را نشانه فرهنگ دوستی ، علاقه به علم و دانش ، معامله با خداوند سبحان ، صدقه جاریه و باقیات و الصالحات بر شمرد .

 

منصور وهابی در ادامه سخنانشان خیرین را منادیان علم و آگاهی ، مبارزان جهل و نادانی و سازندگان توانایی و کسانی دانست که برای آینده کشور سرمایه گذاری می کنند تا انسانهای دانا و مفید برای جامعه ساخته شوند .

 

وی در ادامه مدرسه سازی توسط خیرین را یک حسنه دائمی برای کشور دانست که در این امر خیر ، خیرین نه برای نام ، نشان و نه مقام و خود نمایی ، بلکه برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت قدم گذاشته اند .

 

مصطفی زاده بخشدار نوسود نیز ضمن تقدیر از عمل زیبا و خیر خواهانه خیرین مدارس و تشکر از آموزش و پرورش بخاطر تکریم از این عزیزان اظهار داشت اگر جامعه ای خلاق ، پویا با نیروی انسانی کار آمد و پرسشگر داشته باشیم باید زیر ساخت های فرهنگی و اجتماعی را با مشارکت و همدلی بنا کنیم.

 

وی حضور در عرصه مدرسه سازی را شایسته انسانهای نیک سرشت دانست که به ایثار و از خود گذشتگی موجبات شکوفایی علم و دانش و ارزشها و اخلاق والای انسانی می شوند و این امر خیر بستگی به توفیقی دارد که از سوی خداوند متعال به انسان داده می شود .

 

 

رئیس اداره آموزش و پرورش بخشندگی و انفاق در راه خدا یکی از ویژگی های خیرین دانست و از آنان به عنوان حامیان آموزش وپرورش یاد کرد . در پایان مراسم از خیرین با لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 

 

نشست خیرین مدرسه یار نوسود

 

 

 

 

نشست خیرین مدرسه یار نوسود

یک پاسخ برای “مدرسه سازی بهترین سرمایه گذاری برای رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه است

  • نودشه ای در تاریخ اسفند 8, 1396 گفت:

    از همه عوامل بویژه بخشدار خوش فکر و پرتلاش بخش نوسود ممنون و سپاسگزاریم