ج 31 فروردین 1403 ساعت 01:02

توضیحات رئیس شرکت گاز شهرستان پاوه در خصوص قبوض صادره شده اخیر

توضیحات رئیس شرکت گاز شهرستان پاوه در خصوص قبوض صادره شده اخیر

به گزارش سلام پاوه : در پی صدور قبوض گاز برای مشترکین در شهرستان پاوه و درج مبلغی در این قبوض تحت عنوان بدهی تعدادی از شهروندان با ارسال قبوض خود و تاکید بر اینکه آنها بدهی ندارند نسبت به مبلغ درج شده به عنوان بدهی پیشین معترض شدند. یکی از شهروندان در تماس با […]

به گزارش سلام پاوه : در پی صدور قبوض گاز برای مشترکین در شهرستان پاوه و درج مبلغی در این قبوض تحت عنوان بدهی تعدادی از شهروندان با ارسال قبوض خود و تاکید بر اینکه آنها بدهی ندارند نسبت به مبلغ درج شده به عنوان بدهی پیشین معترض شدند.

یکی از شهروندان در تماس با خبرنگار سلام پاوه گفت : نظر به پرداخت کلیه قبوض گاز مصرفی خانگی در موعد مقرر اما متاسفانه در فیش گاز صادره بهمن ماه ، مبالغی بعنوان بدهی پیشین درج شده است که بسیار تامل برانگیز و جای شک و شبهه دارد. و این درحالیست که هیچ بدهی مربوط به گذشته نداشته ایم و اگرمجموع مبالغ مذکور کلیه شهروندان را که شاید کم به نظر برسد در نظر گرفت مبلغ بسیار زیادی خواهد بود .

 

این شهروند از سلام پاوه خواست : جهت تنویر افکار عمومی و عدم ایجاد نارضایتی شهروندان محترم نسبت به بازپرداخت این مبالغ شبهه انگیز درفیش های آتی لطفا موضوع را پیگیری نمایید .

 

پس از درخواست شهروندان و ارسال تصاویری از فیش های صادره آشنا لطف الهی رئیس شرکت گاز شهرستان پاوه جهت تنویر افکار عمومی در خصوص این قبوض صادره توضیحاتی را ارائه داد.

 

لطف الهی ضمن تشکر از کاربران و توجه رسانه های به این موضوع گفت : در خصوص مبالغی که به عنوان بدهی گذشته در قبوض گاز این دوره درج گردیده بعرض می رسانم که کلیه قبوض گاز در تهران چاپ می شوند و این چنین مبالغی هم در قسمت واحد فناوری گاز ستاد تعدیل داده می شوند و این مبالغ مربوط به بحث هزینه آبونمان می باشد که اگر توجه فرمایید در پایین قبض سری۶۳ ( مبلغ آبونمان علی الحساب می باشد) در صورتیکه در همین قبض هزینه آبونمان در بالای قبض صفر نوشته شده است .

 

وی با اشاره به حذف آبونماه در قبوض گاز شهروندان افزود: طی تماس تلفنی با واحد فناوری گاز استان در این باره آنها اعلام نمودند که این مبالغ توسط ستاد تهران تعدیل می شود  و به احتمال زیاد در دوره بعد این مبالغ مجددا” از قبوض شهروندان کسر و بستانکار خواهند گردید .

 

لطف الهی همچنین گفت : این قبوض صادره مربوط می شود به مسیر بلوار جانبازان تا خیابان صلاح الدین ایوبی و روستاهای دوریسان وخانقاه در شهرستان پاوه می باشد.

گفتنی است با ابلاغ رسمی رأی دیوان عدالت اداری و با اعلام اینکه “مشخصاً قانون خاصی برای اخذ آبونمان وجود ندارد”، آبونمان از قبوض گاز حذف شده است.

یک پاسخ برای “توضیحات رئیس شرکت گاز شهرستان پاوه در خصوص قبوض صادره شده اخیر

  • مراد در تاریخ اسفند 2, 1396 گفت:

    جناب لطف الهی آبونمان گاز حذف شد اونم با دستور دیوان عدالت اداری سالیان سال مبلغ آبونمان را از مردم میگرفتن اونم غیر قانونی لطفا تکلیف پول مردم چی میشه تازه ماه گذشته هزینه خدمات مستمر جایگزین آن شده بود اونم غیر قانونی است هرچند قبض جدید به دستم نرسیده قبضی که در فرمایشات شما آورده شده حذف شده ولی ماههای قبل پول هنگفتی از مردم در قالب هزینه خدمات مستمر به طور غیر قانونی وحرام از مردم گرفتید جناب صالحی بزرگوار لطفا بدون سانسور اطلاع رسانی کنید وجناب دادستان محترم در خواست پیگیری واقدام عاجل داریم چون ……….