ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 14:34

یازدهمین گردهمایی انجمن راهنمایان گردشگری سراسر کشور در پاوه برگزار می شود

یازدهمین گردهمایی انجمن راهنمایان گردشگری سراسر کشور در پاوه برگزار می شود

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه از برگزاری یازدهمین گردهمایی انجمن راهنمایان گردشگری سراسر کشور به میزبانی پاوه خبر داد.   هادی شریفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از راهنمایان گردشگری سراسر کشور فردا سه شنبه […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه از برگزاری یازدهمین گردهمایی انجمن راهنمایان گردشگری سراسر کشور به میزبانی پاوه خبر داد.

 

هادی شریفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از راهنمایان گردشگری سراسر کشور فردا سه شنبه اول اسفند ماه در محل هتل ارم پاوه یازدهمین گردهمایی انجمن راهنمایان گردشگری سراسر کشور به میزبانی پاوه برگزار می شود.

 

وی افزود : بازدید از قابلیتهای گردشگری شهرستان پاوه در جهت جذب هرچه بیشتر مسافرین و اعزام تورهای به شهرستان پاوه یکی از اهداف اداره میراث فرهنگی پاوه می باشد که امیدواریم بتوانیم این مهم را تحقق بخشیم.

 

 

شریفی در پایان گفت : لازم به ذکر است وجود جاذبه های طبیعی ثبت اثار متنوع و برگزاری جشنوازه ها از دلایل جذب این عزیزان و تمایل به حضور در شهرستان بوده است .

گفتگو : فرهاد صالحی

 

4 پاسخ برای “یازدهمین گردهمایی انجمن راهنمایان گردشگری سراسر کشور در پاوه برگزار می شود

  • شهروند در تاریخ اسفند 1, 1396 گفت:

    وقتی مدیر لایق و دلسوزی سرکار نباشه بهتر از این نمیشه انتظار داشت! خودشون کار نمیکنن هیچی، جلوی پای جوونا هم سنگ میندازن که تاج و تختشون تو خطر نیفته! ماسوله ی شمال که یه کوچه پاوه هم نمیشه کجا و شهر به اصطلاح هزار ماسوله کجا‌! مایه تاسفه‌!

  • دهیار نریمان در تاریخ اسفند 1, 1396 گفت:

    تشکر ازمدیر کل استان که مدیر پر تلاش و خستگی نا پذیر می باشد مدیر استان به حق دلسوز… سکان مدیریت با ایشان بود لطفا به حساب خود نیاورد اقای ؟؟؟ چون مردم از عملکرده شما اگاهند در شهرمان پ مدیریت سایت با انتقادها از سایت ها شد از؟؟؟؟….سانسور نشود سپاس

  • ناشناس در تاریخ بهمن 30, 1396 گفت:

    اقای شریفی مردم بیان پاوه چی ببینن سیاه چادر که مربوط به منطقه پاوه و هورامان نیست بازارچه درست و حسابی که نداریم کجا را ببینن کدام امکانات رفاهی و تفریحی یک پارک و شهربازی برای خودمان نیست چه برسد به مهمان

  • ناشناس در تاریخ بهمن 30, 1396 گفت:

    برای عکس گرفتن ووعدهای دروغ