پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:10

بارش برف و باران در پاوه خساراتی به بار آورد

بارش برف و باران در پاوه خساراتی به بار آورد

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه گفت: بارش برف و باران موجب ریزش دیوار و زیر آوار ماندن سه دستگاه خودرو در این شهر شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور افزود:بارش شدید باران در شهرستان پاوه ضمن اینکه موجب خوشحالی عموم مردم شد، موجب ریزش دیوار در […]

به گزارش سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه گفت: بارش برف و باران موجب ریزش دیوار و زیر آوار ماندن سه دستگاه خودرو در این شهر شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از ایرنا:پرویز ایده پور افزود:بارش شدید باران در شهرستان پاوه ضمن اینکه موجب خوشحالی عموم مردم شد، موجب ریزش دیوار در یکی از خیابانهای سطح شهر پاوه و زیر آوار ماندن سه دستگاه خودرو شد.

 

وی اظهار کرد:براثر بارش شدید باران که بیش از ۳۰ ساعت بصورت مداوم ادامه داشت، دیوار حایل خیابان هتل ارم شهر پاوه فرو ریخت و سه دستگاه خودرو آسیب دید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این خودروها پارک بوده و کسی در داخل آنها قرار نداشت، افزود:یکی از خودروها بطور کلی زیر آوار ماند و کاملا از بین رفت اما ۲ خودرو دیگر خسارت جزئی دیدند.

ایده پور با اشاره به بارش ۱۱۰ میلی متری باران طی شبانه روز گذشته تاکنون گفت:تمامی رودخانه های شهرستان طغیان کردند،دبی تمامی چشمه ها افزایش یافته و سد داریان نیز سرریز کرد. 

فرماندار پاوه افزود: از ابتدای سال زراعی تاکنون ۴۰۵ میلی متر بارندگی در شهرستان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش را نشان می دهد.

ایده پور از زحمات و تلاشهای اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان به ویژه مدیریت و کارکنان زحمت کش و تلاشگر ادارات برق،راهداری و حمل و نقل جاده ای، جمعیت هلال احمر، پلیس و شهرداری های پنج شهر شهرستان برای حضور به موقع و ارائه خدمات به مردم قدردانی کرد.ش

خبرنگار:محمد هادی زامیاد