پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:23

پاسخگویی به رسانه ها از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران خواهد بود

پاسخگویی به رسانه ها از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران خواهد بود

به گزارش سلام پاوه:استاندار کرمانشاه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان تاکید کرد: مدیران استان باید پاسخگو باشند و پاسخگویی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد آنان خواهد بود. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:هوشنگ بازوند عصر شنبه در این نشست که در سرسرای تدبیر استانداری برگزار شد، افزود: مدیران باید از […]

به گزارش سلام پاوه:استاندار کرمانشاه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان تاکید کرد: مدیران استان باید پاسخگو باشند و پاسخگویی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد آنان خواهد بود.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:هوشنگ بازوند عصر شنبه در این نشست که در سرسرای تدبیر استانداری برگزار شد، افزود: مدیران باید از رسانه ها استفاده کنند و گزارش عملکرد خود را از طریق آنها به اطلاع مردم برسانند.

وی گفت: در مدتی که کار خود را در کرمانشاه آغاز کردم احساس می کنم اصحاب رسانه کرمانشاه بسیار دلسوز هستند و نقدهای منصفانه ای انجام می دهند.
وی اظهار کرد: باید همه کمک کنیم تا رنج ها و دردهایی که گریبانگیر مردم کرمانشاه شده از پیش رو برداشته شوند.

وی کرمانشاه را استانی ثروتمند دانست و گفت: چالش های فراوانی پیش روی پیشرفت استان وجود دارد اما ظرفیت های کرمانشاه به راحتی می توانند بر چالش های آن غلبه کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید خوبی های استان کرمانشاه و داشته های آن را مطرح کنیم، ادامه داد: ما نرخ نخست بیکاری در کشور را داریم اما بیان مداوم آن مشکلی از مشکلات استان را برطرف نمی کند.

بازوند با تاکید بر اینکه نباید دولت را تضعیف کنیم، اظهارداشت: تضعیف دولت به معنی تضعیف نظام است زیرا اگر دولت در کارهای خود موفق نباشد به این معنی است که نظام جمهوری اسلامی ایران موفق عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه باید رضایت مردم را جلب کنیم، گفت: باید کاری کنیم که مردم احساس کنند آینده بهتری پیش روی آنان است.که اقدام های مقدماتی برای تنظیم سند چشم انداز کرمانشاه در سال ۲۰۲۰ آغاز شده است.

وی به موضوع مطرح شدن چشم‌انداز کرمانشاه در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد و گفت: استارت این موضوع را با رویکرد گردشگری شروع کرده ایم و مکاتبات لازم در این زمینه با هیات دولت آغاز شده است.

وی افزود: رییس جمهوری نیز در سفر آینده خود به کرمانشاه به موضوع چشم ‌انداز کرمانشاه در سال ۲۰۲۰ رسیدگی‌ خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای رسیدن به چشم انداز ۲۰۲۰ یک همت همه جانبه نیاز است، گفت: باید در این زمینه ظرفیت ها را شناسایی و با وزارتخانه های مورد نظر مذاکرات خود را آغاز کنیم.

بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: کار عنصر اصلی پیشرفت است و اگر همه بر این عنصر اصلی تاکید داشته باشیم می‌توانیم به پیشرفت برسیم.

وی با بیان اینکه باید از فرصت سوزی جلوگیری کرد، گفت: در کشور و به ویژه در مناطق غربی فرصت سوزی های بسیاری انجام داده ایم که راه پیشرفت را برای ما ناهموار کرده است.

استاندار کرمانشاه در رابطه با استمهال تسهیلات برای زلزله زدگان گفت: به جز ۲ بخش شهرستان کرمانشاه بانک ها چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول دست مردم دارند که در صورتی که دولت بخواهد این مبلغ را برای مردم زلزله زده ۲ سال استمهال کند، باید یک هزار و ۵۰۰ میلیون تومان سود به بانک مرکزی بپردازد.

به گقته وی،استمهال براساس قانون تنها به واحدها و افرادی تعلق می گیرد که خسارت دیده اند.

**دولت در حوزه اندیشه و آزادی سیاسی گام های خوبی برداشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه آزادی اندیشه و آزادی سیاسی و حق دسترسی به اطلاعات گام های خوبی بر داشته است.

محمدابراهیم الهی تبار افزود: دولت با وجود فشارهای زیاد دسترسی مردم به فضای مجازی را فراهم کرد و این فضا با وجود تهدیدهایی که دارد یک فرصت برای کشور نیز محسوب می شود که باید بخوبی از آن استفاده کنیم.

وی اظهار کرد:رسانه ها باید تلاش کنند امید را به جامعه تزریق کنند و کاری کنیم که بذر امید در جامعه پراکنده شود تا مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی در کنار مسئولان برای توسعه و پیشرفت استان تلاش کنند.

وی اضافه کرد: حفظ سرمایه های اجتماعی برای ما خیلی مهم است و امروز بزرگترین سرمایه اجتماعی مردم هستند و رسانه ها باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنند.

در این نشست تعدادی از مدیران رسانه های استان نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

یک پاسخ برای “پاسخگویی به رسانه ها از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران خواهد بود

  • احسان خلیلی در تاریخ بهمن 30, 1396 گفت:

    مدیران محترم سلام پاوه و سایر خبرنگاران و روزنامه نگاران عزیز لطفا در اولین فرصت و دیداری که با استاندار محترم داشتید از ایشان فقط یک سوال ار بپرسید و آن اینکه ایشان استان کرمانشاه را استان ثروتمندی خوانده اند لطفا بخواهید تا ثروت استان را تشریح نمایند. قطعا پاسخ های ایشان از هم اکنون روشن هستند وایشان فقط صورت و جنبه های مادی اندک سرمایه های استان را ذکر خواهند کرد در حالیکه مفهوم ثروت در بحث توسعه مایدار که نیاز اصلی و اساسی استان است متفاوت از صور مادی است.اما باید پرسید چه برنامه ای جهت سازماندهی این به اصطلاح ثروتهای مدنظر ایشان در جهت دستیابی استان و به ویژه مناطق مرزی به توسعه پایدار دارند؟ و بازهم به عنوان کسی که چند سالی از وقت و مطالعاتش را بر حوزه توسعه پایدار صرف کرده به شما قول میدهم که هیچ برنامه ای که قابلیت عملیاتی شدن و موفق شدن داشته باشد را ندارند و اگر برنامه ای هم رو کنند صرفا شعاری و ظاهری خواهد بود و محور آن هم نه بر توسعه پایدار که بر پیشرفت خواهد بود. البته این مشکل فقط از ایشان نیست این یک مشکل بزرگ در سطح ملی است که در برخی استانها به ویژه در کرمانشاه به مراتب شدید تر است. آنچه که توسعه پایدار خوانده میشود از تصور آقایان از این مفهوم فاصله بسیار دارد. ونکته دیگر اینکه ایشان فرموده اند گفتن از بیکاری از آن نمیکاهد بله ما هم میدانیم که نخواهد کاست اما مشکل آنجاست که نگفتن هم موجب حل شدن این معضل نمیشود. به جای این مغالطه گری ها از متخصصین حقیقی برای حل این مشکل بهره ببرید نه از دوستان سفارشی