ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:49

امنیت کشور نتیجه هوشیاری و تعامل مرزنشینان و مرزبانان است

امنیت کشور نتیجه هوشیاری و تعامل مرزنشینان و مرزبانان است

به گزارش سلام پاوه:محمدابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه به همراه فرماندار پاوه از مرز شوشمی و پاسگاه های مرزی این شهرستان بازدید کرد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت:امنیت پایدار در کشورمان نتیجه و حاصل هم افزایی، همراهی و هوشیاری مرزنشینان با مرزبانان است. معاون […]

به گزارش سلام پاوه:محمدابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه به همراه فرماندار پاوه از مرز شوشمی و پاسگاه های مرزی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت:امنیت پایدار در کشورمان نتیجه و حاصل هم افزایی، همراهی و هوشیاری مرزنشینان با مرزبانان است.

معاون استاندار کرمانشاه در جمع مردم روستای ‘تشار’ پاوه گفت:این بازدید برای اطلاع و آگاهی از زیرساختها و موقعیت مرز شوشمی انجام شد تا در جلسه ای که در تهران برای پیگیری امور این مرز برگزار می شود از آن دفاع و حمایت کنم.

الهی تبار با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی در این برهه از زمان گفت: اگر نگاه و دیدگاه ما به مسائل از منظر اجتماعی باشد بسیاری از مشکلات موجود قابل حل است.

وی افزود:اگر نگاه ما مردم محور و در راستای نقش و اثرگذاری مردم و مشارکت آنها باشد دیگر مشکل سیاسی و امنیتی نخواهیم داشت، بلکه شاهد یک امنیت پایدار و ماندگار خواهیم بود.

وی یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید را سمت و سو دادن مسئولان نظام به طرف مسائل اجتماعی و اینکه جامعه و واقعیتهای موجود در آن را ببینند و با استفاده از آن مشکلات موجود را حل کنند، عنوان کرد.

الهی تبار افزود: نگاه تیم مدیریتی استان کرمانشاه هم برگرفته از سیاستهایی است که دولت تدبیر و امید تدوین و ترسیم کرده است.

وی اظهار کرد: اگر تحولاتی را که درون جامعه شکل می گیرد نایده گرفته شود به طور قطع ما به دنبال معلول خواهیم رفت نه علتها.

معاون سیاسی،امنیتی استاندار کرمانشاه گفت:امروز رویکرد، رویکرد اجتماعی محور شدن و برنامه ششم توسعه هم در همین راستا است و سیاستهای کلان نظام به این سمت و سو هدایت می شود.

وی با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی گفت: مقام معظم رهبری مسئولان عالی نظام را سالی ۲ بار جمع می کنند و فقط در حوزه مسائل اجتماعی به آنان توصیه و تذکر می فرمایند و معظم له شخصا این مسائل مهم را پیگیری می کنند.

وی تصریح کرد:با توجه به اهمیت موضوع، سازمان اجتماعی کشور به ریاست رئیس جمهوری تشکیل شده و دکتر روحانی هم در این شورا نقش آفرینی می کند و ما هم باید به این سمت و سو حرکت کنیم.

معاون سیاسی،امنیتی استاندار کرمانشاه با قدردانی از رشادت، ایثار و فداکاری مردم مرزنشین گفت: در هر جامعه ای امنیت از مناطق مرکزی کشور به دیگر نقاط آن می رسد اما در ایران اسلامی امنیت پایدار از مرزها و مناطق مرزی به مناطق مرکزی کشور می رسد.

الهی تبار افزود: ۸۰ درصد مشارکت مردم این منطقه مرزی در انتخابات، یعنی امنیت، یعنی دلدادگی به نظام، عشق به میهن و وطن و یعنی وفاداری به نظام و آرمانهای والای آن.

وی افزود: مردم مرزنشین ما از همه چیز خود برای دفاع از انقلاب و نظام و پاسداری از مرزها و کیان ایران اسلامی گذشتند و این یعنی اصالت، ریشه و تاریخ یک ملت و کشور که به عظمت و اقتدار آن باید بالید.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمانشاه در پایان بر رفع مشکلات روستای تشار از جمله شبکه جمع آوری فاضلاب آن تأکید کرد.روستای تشار از توابع بخش مرزی نوسود شهرستان پاوه است که ۱۶۰ خانوار جمعیت دارد.

خبرنگار:محمد هادی زامیاد