س 28 فروردین 1403 ساعت 18:41

خواستار رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صالح شد

خواستار رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صالح شد

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با سرپرست اداره کل امور مرزی وزارت کشور خواستار رسمی شدن و بازگشایی تردد مسافر در مرزهای شوشمی شهرستان پاوه و شیخ صالح ثلاث باباجانی شد. شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی تلفنی با سرپرست اداره کل امور مرزی وزارت کشور خواستار رسمی شدن و بازگشایی تردد مسافر در مرزهای شوشمی شهرستان پاوه و شیخ صالح ثلاث باباجانی شد.

شهاب نادری

شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : با توجه به مشکلات معیشتی مردم مرزدار و همیشه در صحنه اورامانات و تاثیر بازگشایی و رسمی شدن مرزهای این منطقه در گفتگوی تلفنی با جناب شهریار حیدری سرپرست اداره کل امور مرزی وزارت کشور خواستار بازگشایی و رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صالح شدیم.

 

وی با بیان اینکه مردم اورامانات مشکلات معیشتی زیادی دارند گفت: بنده بارها به تمامی مسئولان مربوطه  گفتم مرزها را به عنوان خواسته خود و مردم برای ما بازکنید و امنیت مرزها را به مردم ما بسپارید.

 

نماینده اورامانات با اشاره به تمام سعی و تلاش خود برای رسمی شدن مرزهای اورامانات گفت : امیدواریم با همراهی مسئولان شاهد رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صالح و بازگشایی تردد در این مرزها در آینده نزدیک باشیم.

 

نادری افزود: ما نزدیکترین مرز زمینی به کشور همسایه عراق را داریم و رسمی شدن مرزها و بازگشایی آن می تواند نقش بسیار اثر گذاری برای رونق اقتصادی و معیشتی مردم محروم ما داشت باشد و بر همین اساس در گفتگو با جناب حیدری خواستار تحقق این مهم شدیم.

گفتگو : فرهاد صالحی

2 پاسخ برای “خواستار رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صالح شد

  • شیما در تاریخ بهمن 25, 1396 گفت:

    اقای سیروان عجولانه قضاوت میکنید لطفا هنگام نظر دادن از روی کینه نظر ننویسید باز گشایی مرز شوشمی کار راحتی نیست دولت خود اجازه باز شدن مرز را نمی دهد و ربطی به نماینده و امام جمعه ندارد باز شدن مرز امنیت میخواهد و گرنه اقای نادری در این دو سال بهترین سعی و تلاش خود را کردهاند الحق شایسته ترین نماینده اورامانات شهاب نادری است سپاس به نماینده

  • سیروان در تاریخ بهمن 25, 1396 گفت:

    تلاش های شبانه روزی فرماندار شهرستان به منظور بازگشایی مرز شوشمی ، نیازمند حمایت ویژه امام جمعه محترم پاوه است.

    سال ها است نمایندگان پاوه و اورامانات با پیش کشیدن سایر مرزهایی که در برابر مرز شوشمی گمنام اند ، سعی در انحراف این خواسته عمومی داشته اند.

    اکنون نیز مسئولان محدوده شهرستان بایستی ورود کنند و کم کاری تاریخی نمایندگان حوزه پاوه و اورامانات را جبران نمایند.

    نمایندگان همگی رفتنی اند آنچه می ماند خاطره همیشگی و غم انگیز قربانی کردن پاوه با تمام پتانسیل ها در برابر مناطق دیگر است. این بار چنین اجازه ای را ندهیم.

    متاسفم برای سلام پاوه که شده تریبون نماینده برای منحرف کردن خواسته دیرینه مردم شهرستان پاوه.