پ 30 فروردین 1403 ساعت 06:33

لزوم رعایت فرهنگ شهروندی/ لطفا جلوی درب هلال احمر پاوه پارک نکنید/ عکس

لزوم رعایت فرهنگ شهروندی/ لطفا جلوی درب هلال احمر پاوه پارک نکنید/ عکس

به گزارش سلام پاوه : مدتها است امدادگران پرتلاش جمعیت هلال احمر پاوه از موضوعی رنج می برند و از بی اعتنایی تعدادی از شهروندان نسبت به پارک خودرو در جلوی درب ورودی ساختمان هلال احمر پاوه گلایمند هستند.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از سازمانهای خدمات […]

به گزارش سلام پاوه : مدتها است امدادگران پرتلاش جمعیت هلال احمر پاوه از موضوعی رنج می برند و از بی اعتنایی تعدادی از شهروندان نسبت به پارک خودرو در جلوی درب ورودی ساختمان هلال احمر پاوه گلایمند هستند.درب هلال احمرپاوه

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از سازمانهای خدمات رسان و امدادی در بسیاری از مواقع نقش بسزایی در کمک به شهروندان را دارد. بر همین اساس قطعا عبور و مرور خودروهای آن نیز مورد توجه پلیس و مردم می باشد.  متاسفانه مدتها است پرسنل و امدادگران پرتلاش جمعیت هلال احمر پاوه از موضوعی رنج می برند .

 

با کمال تاسف مشاهده می شود تعدادی از شهروندان خودروهایشان را در طول روز در میدان شهدا و در جلوی درب ورودی ساختمان جمعیت هلال احمر پاوه پارک می کنند و بی توجه به این موضوع که شاید آمبولانس و یا اکیپ امدادی این جمعیت برای کمک باید از داخل پارکینگ این ساختمان بیرون آید و خارج شود . اما بی توجهی یک شهروند در پارک خودروی خود در جلوی درب این اداره باعث می شود روزانه شاهد ناراحتی و کشمکش مسئولان هلال احمر با این شهروندان شود.

 

بدون شک پارک کردن خودرو در جلوی پل و درب ورودی یک سازمان امدادی قطعا تخلف است و باید با متخلفان برخورد قضایی شود و در این باره از ماموران پلیس راهور درخواست می شود که با این موضوع با جدیت برخورد قانونی صورت گیرد. اما موضوعی که بیشتر باید به آن پرداخت مقوله فرهنگ شهروندی است .

 

ما شهروندان در شهرستان پاوه که همیشه مدعی هستیم با فرهنگ ترین و بهترین شهروندان هستیم قطعا باید در عمل هم به این مقوله توجه کنیم . وقتی ترافیک سرسام آور داخل شهر و خودرو های تک سرنشین و پارک دوبل و دو طرفه خیابان و استفاده غیر ضروری از خودروهای شخصی و پارک خودرو در محل های پارک ممنوع از جمله درب ورودی هلال احمر پاوه را می بینیم بی گمان متوجه می شویم که در پروسه مشکلات شهری پاوه و ترافیک من شهروند و مای شهروند نیز مقصر هستیم .

 

بدون شک تمامی عوامل دخیل و صاحب نقش در موضوع ترافیک پاوه از جمله مسئولان و زیر ساختهای خیابانهای و پارکینگ و … برای داشتن ترافیکی روان نقش دارند. و قطعا لزوم رعایت فرهنگ شهروندی نیز در این باره بسیار مهم و ضروری است و باید ما شهروندان هم به عنوان عاملی تاثیر گذار در این باره کمک و همراهی داشته باشیم.

درب هلال احمرپاوه

 

متاسفانه باید به آن دسته از شهروندان هنجار شکن که نسبت به پارک خودرو در محل های ممنوع بی توجه هستند باید یادآور شد اگر خودرویی جلوی پارکینگ منزل و مجتمعی، پارک کرده و مانع رفت و آمد شود، می‌توان با پلیس ۱۱۰تماس گرفت تا موضوع را پیگیری کند، و به طور کلی از نظر پلیس و قانون، پارک کردن خودرو مقابل درب منازل دیگران، تخلف محسوب می‌شود و مصداق توقف در محل ممنوع است و علاوه بر جریمه، خودرو توسط جرثقیل پلیس به پارکینگ پلیس منتقل خواهد شد حال این محل و منزل مربوط به یک سازمان امدادی باشد گناه نابخشودنی است و شاید اگر بخاطر پارک خودروی خود در جلوی نهادی امدادی همچون هلال احمر و مرکز فوریتها و بیمارستان و… دیر رسید اکیپ امدادی بخاطر بی توجهی ما جان یک انسان به خطر افتد.

 

امیدوارم در پایان شهروندان فهیم شهر پاوه از فردا در جلوی درب هلال احمر پاوه دیگر خودروهای خود را پارک نکنند و باعث ایجاد مشکلات برای امدادگران هلال احمر پاوه نشوند.

درب هلال احمرپاوه

پارک خودرو در جلوی درب هلال احمر پاوه و بی توجهی چند ساعته به این موضوع

 

 

درب هلال احمرپاوه

پارک شبانه در جلوی درب هلال احمر پاوه

3 پاسخ برای “لزوم رعایت فرهنگ شهروندی/ لطفا جلوی درب هلال احمر پاوه پارک نکنید/ عکس

  • شهروند در تاریخ بهمن 24, 1396 گفت:

    اگه راهنمایی وراانندگی باچنین افرادی که جلو پل یا مراکز امدادی خودروخودراپارک میکنندبرخوردقاطعکنه وخودرورا باجرثقیل به پارکینگ حمل وتازمانی که اعمال قانون صورت بگیره وچندروزی خودرودرپارکینگ بماندوجریمه پرداخت کننددرس عبرت میشه برای دیگرمتخلفان وراحت میشه ازخودرومغازه دارها که دوطرف خیابان راازاول صبح تاغروب اشغال میکنند جلوگیری کرد بانوشتن چندبرگه جریمه حسابی ویا انتقال خودروها

  • شهروند در تاریخ بهمن 24, 1396 گفت:

    سلام به پلیس ها بگویید که رانندگان ماشینها را در کنار مغازه خودشان پارک نکنند مشکل اصلی مغازه داران است که ماشین ها را کنار مغازه خودشان پارک می کنند و باعث مشکلات میشود و جاده تنگ است برای تردد رانندگان .

  • کارمند در تاریخ بهمن 24, 1396 گفت:

    بخدا هرروز ماتوفوریتهای پزشکی با رانندگانی درگیر هستیم که رو پل پارک میکنن وقتی که میگیم چرا پارک کردی هر لحظه ممکن است ما ماموریت داشته باشیم در جواب میگن جای پارک نداریم و حتی باماهم درگیر میشن یه باریه پراید رو چند نفری هل دادیم تا امبولانس تونست بره ماموریت