ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:33

مردم مرزنشین شهرستان پاوه امروز فریاد مرگ بر امریکا سر دادند/ گزارش تصویری

مردم مرزنشین شهرستان پاوه امروز فریاد مرگ بر امریکا سر دادند/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : مردم مرزنشین و انقلابی پاوه در طلیعه چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی و رهبری نشان دادند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : امروز مردم مرزدار شهرستان پاوه همگام و همصدا با ایران اسلامی و با حضوری […]

به گزارش سلام پاوه : مردم مرزنشین و انقلابی پاوه در طلیعه چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی و رهبری نشان دادند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : امروز مردم مرزدار شهرستان پاوه همگام و همصدا با ایران اسلامی و با حضوری گسترده و بی نظیر فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند تا به جهانیان بگویند که همه ایران اعم از شیعه و سنی و دیگر اقوام و مذاهب همچون سال ۵۷ یکصدا و همدل برای انقلاب، ایران و رهبری جان خود را فدا می کنند. 

قشرهای مختلف مردم که ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه، ایده پور فرماندار و دیگر مسئولان را در پیشاپیش خود داشتند از میدان شهدا با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، ۲۲ بهمن ماه یوم الله است، یوم الله است و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده با طی خیابان انقلاب اسلامی در میدان مولوی تجمع کردند.

در این تجمع فرماندار پاوه با تبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف تمامی انقلاب های جهان است زیرا که تمامی اندیشمندان و صاحب نظران سیاسی جهان باور به پیروزی این انقلاب نداشتند.

پرویز ایده پور، انقلاب اسلامی ایران را مردمی ترین انقلاب جهان عنوان کرد و گفت: این انقلاب اسلامی ایران وامدار مردم و مردم ایران وام دار شهیدان هستند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مهمترین راهبرد برای حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تکریم مردم و احترام به آنهاست.

فرماندار پاوه افزود: بن مایه انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است و نقش مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی، رهبری به عنوان فرماندهی، سکاندار و هدایت کننده و راهنما و اسلامی بودن آن بسیار مهم و حائز اهمیت که و این سه عامل مهم بودند که انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلابهای جهان متمایز کرده است.

ایده پور تصریح کرد: مسئولان باید برای حفظ دستاوردهای این انقلاب و رضایت روح شهیدان عزیز و امام شهیدان با تمام توان برای رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی آنها و تکریم مردم تلاش کنند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار : محمد هادی زامیاد

عکس : کیهان محمدی 

 

گزارش تصویری 

22 بهمن 1396پاوه

یک پاسخ برای “مردم مرزنشین شهرستان پاوه امروز فریاد مرگ بر امریکا سر دادند/ گزارش تصویری

  • ج ستاره در تاریخ بهمن 23, 1396 گفت:

    با سلام ودرود وسپاس از مردم خوب وفهیم شهرم پاوه که در۲۲ بهمن در صحنه مانند ماه درخشیدند وخواهند درخشید ویادی از زحمات شهدا ورزمندگان و…خصوصا برادرم جناب حاج اقا ملکی نیروی انتظامی وسپاه و… وجناب حاج ماموستا قادری استاد گرامی با درایت ودلسوز سلامت وپیروز باشید