ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:09

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه در شهرهای نوسود، نودشه و بانه وره برگزار شد/ عکس

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه در شهرهای نوسود، نودشه و بانه وره برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ با حضور پرشور مردم مرزدار شهرستان پاوه با شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مردم مرزدار شهرهای نوسود ، نودشه ، بانه وره در شهرستان‌ پاوه  با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود […]

به گزارش سلام پاوه : راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ با حضور پرشور مردم مرزدار شهرستان پاوه با شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مردم مرزدار شهرهای نوسود ، نودشه ، بانه وره در شهرستان‌ پاوه  با حضور پرشور، انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای به یادماندنی خلق کرده و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب ثابت کردند.

گزارش راهپیمایی باشکوه مردم شهر نودشه با سخنرانی منصور وهابی 

به گزارش سلام پاوه : مراسم راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای نوسود و نودشه با حضور امامان جمعه ، شهرداران، اعضای شورای اسلامی ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی ، خانواده های معزز شهداء ، ایثار گران ، جانبازان ، فرهنگیان دانش آموزان ، بازاریان ، کسبه و اصناف برگزار شد .

منصور وهابی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود در جمع مردم مرزدار شهر نودشه یوم الله ۲۲ بهمن را روز تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با خون شهیدان دانست.

منصور وهابی ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان ، روز ۲۲ بهمن را روز اقتدار ، عزت ، عظمت ملت ایران و روز رهایی از چنگال استعمار و استبداد دانست که در آن روز ملت ایران اسلامی طعم استقلال ، آزادی جمهوری اسلامی را چشیدند .

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت بار دیگر ملت ایران با حضور آگاهانه خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دوستان انقلاب را شاد و امیدوار و دشمنان نظام را مأیوس و ناامید و نقشه های شوم آنان را برای همیشه نقشه بر آب کردند.

رئیس اداره آموزش وپرورش نوسود در بخشی دیگر از سخنان خود موضع و آرمان ملت ایران را همچنان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دانست . چرا که این ملت ، ملتی هستند آگاه ، هوشیار ، بیدار ، با بصیرت و دارای رهبری هستند فرزانه، با بصیرت ، با درایت و با تدبیر .

منصور وهابی حضور آگاهانه مردم را در صحنه های انقلاب یکی از محورهای اصلی اقتدار نظام و صلابت در دفاع از انقلاب اسلامی و رفع تهدیدات دشمنان در پیشبرد اهداف عالی نظام عنوان کرد .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود مصداق اراده جمعی را در انقلاب اسلامی دانست  و بیان داشت: وحدت و توجه به ارزش های دینی ، اخلاقی ، معنوی و اراده مردمی مبنای انقلاب و عنصری مهم در اقتدار و استمرار نظام بوده است .

وهابی در پایان سخنان خود ضمن تشکر مجدد از حضور مردم شریف و انقلابی شهر نودشه به وضعیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و جایگاه ایران در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی وسیاسی در جهان اشاره نمود و به فرهنگیان و دانش آموزان و جوانان توصیه نمود خود را مجهز به بینش و بصیرت سیاسی نمایند تا به موقع نقشه ای شوم دشمنان را تشخیص داده و درجهت خنثبی نمودن آنها در عرصه های مختلف توان مقابله را داشته باشند.

 

راهپیمایی نوسود و نودشه و بانه وره راهپیمایی نوسود و نودشه و بانه وره

 

گزارش راهپیمایی باشکوه مردم شهر نوسود با سخنرانی سعدی مصطفی زاده 

 

به گزارش سلام پاوه : مردم مرزدار شهر نوسود نیز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶ حضور پرشور داشتند و حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بخشدار نوسود در جمع مردم این شهر گفت : ۲۲ بهمن روز شهدا است ، شهیدانی که ما را جهانی کردند و به برکت خون این عزیزان،ایران اسلامی با عزت و اقتدار به جلو گام بر داشت .

سعدی مصطفی زاده در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده و با شکوه راهپیمایان یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی را تولید سرمایه اجتماعی دانست چرا که نقش سرمایه اجتماعی در مناطق مرزی در روند توسعه و امنیت مهم است و ما توانستیم باهم بودن ،کنار هم بودن و برای هم بودن را تجربه و تمرین کنیم .

بخشدار نوسود به اجرای پروژ های عمرانی اشاره نمود و گفت: ۱۷ پروژه در حوزه های مختلف مبلمان شهری ، طرح هادی روستایی ، بهسازی زمین ورزشی و … و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده است.

وی ثمره مهم انقلاب را وحدت و همدلی اقوام ،فرق و مذاهب در برپایی حکومت مردم سالاری دینی دانست و بیان داشت هر چند ایجاد وحدت مهم است اما حفظ آن هم مهمتر می باشد و ماموستایان در منبر ، و معلمان در کلاس درس و اساتید دانشگاه در دانشگاه حافظان وحدت هستد.

مصطفی زاده با گریزی به فعالیتهای این بخش در طول دهه فجر برپایی مراسماتی از جمله غبار روبی مزارشهدا ، برگزاری یادواره شهدا ،برگزاری جشن انقلاب ، مسابقات ورزشی تشریح کرد.

در پایان این مراسم شکوهمند قطنامه ای توسط  کوهزاد صالحی مسئول تبلیغات اسلامی شهر نوسود قرائت گردید.

 

راهپیمایی نوسود و نودشه و بانه وره راهپیمایی نوسود و نودشه و بانه وره

برگزاری پر شور راهپیمایی ۲۲بهمن سال ۱۳۹۶در شهر بانه وره با سخنرانی ماموستا عباس محمودی

به گزارش سلام پاوه: صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم مرزدار و همیشه در صحنه بانه وره با حضور پرشور خود  تجدید بیعت کردند با آرمانهای انقلاب .و فاصله مسجد جامع تا مسجد صلاح الدین این شهر را با پای پیاده با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پیمودند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: مراسم با خواندن مقاله ای از دانش آموز سروه پیکری و در قسمت دوم برنامه نیز گروه سرود مدرسه راهنمایی عصمت سرود ای ایران را اجرا کردند.

در قسمت سوم برنامه ماموستا عباس محمودی سخنران این مراسم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بزرگی این انقلاب و پیشرفت ایران اسلامی نسبت به دوران قبل از انقلاب پرداخت. و از خدمات دولت در طول ۳۹سال گذشته برای همشهریان شهر بانه وره تشکر و قدردانی کردند و از حضور پر شور حماسی و انقلابی مردم شهر بانه وره در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال تقدیر و تشکر کردند.

در پایان مراسم نیز رئیس شورای اسلامی شهر بانه وره قطعنامه این راهپیمایی را قرائت کرد.