ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:55

مسابقات تکواندو در شهرستان پاوه به مناسبت دهه فجر برگزار شد/ عکس

مسابقات تکواندو در شهرستان پاوه به مناسبت دهه فجر برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه تکواندو درون شهرستانی با حضور ۹۰ ورزشکار در سالن ورزشی شهید عبدالله زاده پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به مناسبت ایام الله دهه فجر روز جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ یک دوره مسابقات چند جانبه دوستانه با حضور سه تیم […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقه تکواندو درون شهرستانی با حضور ۹۰ ورزشکار در سالن ورزشی شهید عبدالله زاده پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به مناسبت ایام الله دهه فجر روز جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ یک دوره مسابقات چند جانبه دوستانه با حضور سه تیم از باشگاه های پاوه. دوریسان .بانه وره در رده سنی نونهالان و نوجوانان و با حضور ۹۰ ورزشکار درسالن تکواندوی شهید عبدالله زاده پاوه در دو تایم صبح و بعدازظهر برگزارشد.

 

این مسابقات که با تلاش مربیان استاد فرید بهرامی ، حسرت سبحانی و فاتح احمدی از اساتید برجسته رشته تکواندو برگزار شد . در این دوره از مسابقات پرهیجان متاسفانه عدم حضور رئیس و مسئولان اداره ورزش و جوانان پاوه از جمله حواشی این مسابقات بود.

 

متاسفانه مسئولان ورزشی شهرستان پاوه لازم است در چنین مسابقاتی حضور پیدا کنند و ضمن دلگرم کردن ورزشکاران پیگیر کم و کاست های ورزشکاران باشند اما متاسفانه مشاهده می شود بسیاری از مسابقات سطح شهرستان بدون حضور مسئولان ورزش و بدون کوچکترین حمایتهایی برگزار می شود. و باعث ایجاد حواشی و مشکلاتی می شود. انتخاب مدیران غیر بومی و نا آشنا با ورزش پاوه باعث شده است در این مدت شاهد نقدهای گسترده ای به عملکرد مدیران ورزشی چه در شهرستان و چه در استان کرمانشاه باشیم تا جایی که امام جمعه پاوه در حضور مدیرکل ورزش و جوانان در آئین افتتاح سالن ورزشی روستای نوریاب گفت :به خاطر عدم دلسوزی مسئولان،شاهد تخریب فضاهای ورزشی هستیم . امیدواریم مسئولان امر پیگیر مشکلات بخش ورزش شوند و در انتخاب مدیران نیز بهترین تصمیمات را بگیرید هرچند نمی شود با مدت زمان کمی که از عملکرد مدیر جدید ورزش پاوه گذشته است عملکرد وی را نقد و بررسی کرد اما بنظر می رسد این مدیر جوان و تازه کار با چالشهای فراوانی روبرو خواهد شد.

سید نوزاد سلیمانی از پیشکستوتان ورزش و تکواندوی پاوه نیز در این مسابقات ضمن تقدیر از برگزار کنندگان از زحمات استاد فرید بهرامی در این مسابقات تقدیر کرد.

وی لزوم توجه به مشکلات ورزش و کمک به بهسازی و زیر سازی ورزش را در شهرستان از مسئولان خواستار شد.

 

در این دوره از مسابقات آقایان فاتح احمدی، مسعود اسدی،حسرت سبحانی،متین مقصودی،وفا محمد عزیزیان،کامران مصطفایی در امر داوری قضاوت کردند.

 

رئیس تشک و سرداوران:جناب استاد فرید بهرامی و آقای هژیر امین پور

 

گفتنی است افراد منتخب این مسابقات بعنوان تیم منتخب شهرستان پاوه در مسابقات استانی شرکت خواهند کرد.

 

لازم است از حضور اکیپ های امدادی جمعیت هلال احمر پاوه و مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان پاوه(که متاسفانه حواشی خاصی هم در برداشت ) در این مسابقات تقدیر و تشکر شود.