پ 30 فروردین 1403 ساعت 16:26

مسیر سه روستای بخش نوسود از زباله پاکسازی شد/ عکس

مسیر سه روستای بخش نوسود از زباله پاکسازی شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : در اقدامی محیط زیستی به همت مردم ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها مسیر سه روستای وزلی ، نروی و شرکان در بخش نوسود شهرستان پاوه از زباله پاکسازی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت دوستدارن محیط زیست در روستاهای وزلی ، نروی ، شرکان بخش […]

به گزارش سلام پاوه : در اقدامی محیط زیستی به همت مردم ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها مسیر سه روستای وزلی ، نروی و شرکان در بخش نوسود شهرستان پاوه از زباله پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت دوستدارن محیط زیست در روستاهای وزلی ، نروی ، شرکان بخش نوسود محورهای مواصلاتی بین این روستاها و قسمتی از داخل روستاهای مورد نظر پاکسازی شد.

 صبح روز پنجشنبه در راستای ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و در اجرای یک برنامه نمادین با همکاری جمعی از دوستداران محیط زیست در روستاهای مورد نظر با هماهنگی و همکاری بخشداری نوسود ، مرکز بهداشتی درمانی شهر نوسود ، دهیاران و جمعی از اعضای شورای اسلامی روستاها ، مناطقی از این روستاهای از وجود زباله های رها شده در کنار جاده ها و داخل روستاها پاکسازی شد.

 

پاکسازی روستا های بخش نوسود

یک پاسخ برای “مسیر سه روستای بخش نوسود از زباله پاکسازی شد/ عکس

  • ویسی در تاریخ بهمن 24, 1396 گفت:

    باسلام خدمت آقای محمدی عزیز. تجلیل نماینده محترم از شما باعث شد تا بار دیگر به حضور جوانی فعال و دلسوز در شهرمان افتخار کنیم و اینکه امیدوار باشیم که مسئولین حمایت های لازم را از شما خواهند کرد تا شاهد پیشرفت هرچه بیشتر شما باشیم و اینکه هرچقدر از شما حمایت و قدردانی شود هنوز کم است شمایی که با دلی بزرگ و مهربان یاری رسان مردم هستید. برایتان بهترینها را آرزومندیم