پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:24

امام جمعه پاوه:به خاطر عدم دلسوزی مسئولان،شاهد تخریب فضاهای ورزشی هستیم

امام جمعه پاوه:به خاطر عدم دلسوزی مسئولان،شاهد تخریب فضاهای ورزشی هستیم

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت دهه مبارک فجر حاج ماموستا قادری در آئین افتتاح سالن ورزشی نوریاب که دیروز با حضور جمعی از مسئولین و اهالی نوریاب برگزار شد،در سخنانی ضمن تبریک دهه فجر و خیر مقدم به کلیه حضار به بررسی مقوله ورزش پرداخت و گفت:ورزش امروزه از امور مهم است و برای آن حساب […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت دهه مبارک فجر حاج ماموستا قادری در آئین افتتاح سالن ورزشی نوریاب که دیروز با حضور جمعی از مسئولین و اهالی نوریاب برگزار شد،در سخنانی ضمن تبریک دهه فجر و خیر مقدم به کلیه حضار به بررسی مقوله ورزش پرداخت و گفت:ورزش امروزه از امور مهم است و برای آن حساب خاصی باز شده و به همین خاطر است در جمهوری اسلامی یک وزارتخانه به آن تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:امام جمعه پاوه عدم رسیدگی و فقدان مراقبت مسئولان از اماکن ورزشی را خسارتی جبران ناپذیر دانست و گفت:متأسفانه به خاطر عدم دلسوزی مسئولان شاهد تخریب فضاهای ورزشی هستیم و در این عصرِ هجمه فرهنگی بیگانگان و فضاهای مجازی، در حالی که جوانان ما نیاز به تفریحات سالم و ورزش دارند،شاهد هستیم که زمینهای ورزشی ما به محل چرای گاو و گوسفند تبدیل شده اند.

امام‌جمعه پاوه در ادامه در باب ورزش افزود:ورزش و ورزشکاران مرز نمی شناسند؛ ورزشکاران سفیران دولتها هستند و سلامتی را برای جامعه به ارمغان می آورند و برای کشورشان عزت و افتخار کسب می کنند و بعضا” یخ های بسته سیاسی را آب می کنند.

ماموستا قادری سپس به حرکات قهرمانانه ورزشکاران ایرانی در میادین جهانی اشاره کرد و گفت ورزشکاران ما همواره در میادین سخت جهانی برای ما سبب کسب آبرو عزت اند؛دو هفته پیش بود که ورزشکار قهرمان ما به دلیل همدردی با مردم مظلوم فلسطین حاضر نشد با حریفی از رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه بدهد و اینها همه ارزش و عزت اند.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص پاوه و نوریاب گفت:پاوه و نوریاب به هم وصل هستند و عزت هر یک عزت دیگری است و ارتباط و ازدواج و سیاست و آمد و رفت بین این دو محل فراموش ناشدنی و ثابت شده است.

امام‌جمعۀ پاوه در ادامه به افتخارات روستای نوریاب اشاره کرد و گفت:مردم این روستا در پاسداری از انقلاب اسلامی ۲۲ نفر شهید داده اند،۵۶ نفر پاسدار و بسیج جبهه رفته و ۲۵۰ نفر بسیج فعال دارند. در خصوص کسب علم و دانش نیز روستای نوریاب ۱۰ پزشک ودانشجوی پزشکی دارد. ۹ نفر با مدارک دکترا و تحصیلات بالا و ۵ نفر نویسندۀ زبر دست و ۳۴ نفر کارشناس ارشد از دیگر افتخارات این روستا است و در کنار اینها از بین ۸ وکیل دادگستری شهرستان پاوه ۲ نفر اهل روستای نوریاب هستند.

وی ادامه داد:این روستا دارای سه باب مسجد است و تعداد ۵ نفر روحانی از خود دارد؛همچنین دارای کتابخانه عمومی است.

ماموستا قادری افزود:زمین سالن ۲۵۰۰ نفری شهرستان پاوه نیز متعلق به مسجد نوریاب بود که با موافقت هیئت امنای مسجد به ورزش پاوه واگذار شده است و همچنین زمین ورزشگاه چمن فوتبال ازطرف اهالی روستای نوریاب به اداره ورزش واگذار و اهدا شده و زمین این سالن نیز باز متعلق به اهالی نوریاب و مشایخ نجار است؛ لذا این روستا در بخش ورزش از هیچ همکاری دریغ نکرده است.

 

امام جمعه پاوه لزوم حفظ سالنهای ورزشی را از ضروریات عنوان کرد و گفت:امروز به نظر می رسد برای جمعی از مسئولان ما فقط کسب درآمد مهم است و سالن های ورزشی دولتی را به افراد غیره اجاره می دهند و با این اقدام باعث شده اند که کسانی که پول دارند می توانند ورزش کنند و کسانی که پول ندارند محروم هستند.

وی عدم رسیدگی و مراقبت  مسئولان از اماکن ورزشی را خسارتی جبران ناپذیر دانست و گفت متأسفانه به خاطر عدم دلسوزی مسئولان شاهد تخریب فضاهای ورزشی هستیم و در این عصرِ هجمه فرهنگی بیگانگان و فضاهای مجازی، در حالی که جوانان ما نیاز به تفریحات سالم و ورزش دارند، شاهد هستیم که زمینهای ورزشی ما به محل چرای گاو و گوسفند تبدیل شده اند.

ماموستا قادری با بیان اینکه برای تندرستی جامعه، هزینه نیاز است گفت چه می شود که سالانه ۱۲ میلیون تومان به زمین چمن نوریاب اختصاص داده شود تا نگهبانی برای آن استخدام شده و آن را حفظ و حراست نماید.!؟ با این روند و وضعی که چند سالی است شاهد آن هستیم اگر فکری نشود ظرف دو سه سال آینده این سالن هم به محل نگهداری گاو و گوسفند تبدیل می شود.

امام‌جمعه پاوه به لزوم اختصاص امکانات ورزشی به شهرستان های اورامانات و به خصوص پاوه اشاره کرد و گفت دولت جمهوری اسلامی دولتی قوی و ثروتمند است،بدون تردید اگر جوانان ما امکانات داشته باشند چیزی از جوانان شهرهای بزرگ کم ندارند،پس می طلبد کار فقط با افتتاح سالن پایان نیابد و مربیان خوبی هم برای تعلیم افراد، انتخاب و تعیین شوند.

قابل ذکر است برای احداث این سالن، مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری هزینه شده است؛ به همین خاطر از مقام معظم رهبری تمجید و از خداوند درخواست عزت و توفیق شد.

یک پاسخ برای “امام جمعه پاوه:به خاطر عدم دلسوزی مسئولان،شاهد تخریب فضاهای ورزشی هستیم

  • جما ل ا در تاریخ بهمن 20, 1396 گفت:

    باسلام ‌خدمت حاج اقا قادری بله انتقاد جنابعالی به حق وبه جا است مانند نگین ،،،، از زمانی افراد با تجربه در اکثر ادارات کنار زده شدند یا انگیز برای انها باقی نماند ومسولیت بعضی ازادارت … ؟؟؟؟؟؟؟؟؟به دست عده ای افتاده ج اطلاعات آنها سایتی …است وسکوت متولی شهررا به هم این روز انداخت ادارت ،،،،،،چاره ای نیست چون اقدامی وجود ندارد وتوان جنابتان هم چقدر است مدیرسایت سانسور معمنوع سپاس