ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:54

دو خبر کوتاه از آموزش و پرورش پاوه/ عکس

دو خبر کوتاه از آموزش و پرورش پاوه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور مسئولین شهرستانی در مدارس شهرستان پاوه افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در آیین افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب در آموزشگاه‌های متوسطه دوم نمونه دولتی اورامان و قدس شاهد، […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه مدرسه انقلاب با حضور مسئولین شهرستانی در مدارس شهرستان پاوه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در آیین افتتاحیه نمایشگاه مدرسه انقلاب در آموزشگاه‌های متوسطه دوم نمونه دولتی اورامان و قدس شاهد، با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای یادآوری سرمایه های ارزشمند انقلاب است، گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است که دانش آموزان به عنوان نسل چهارم انقلاب از بزرگان و سرمایه های ارزشمند انقلاب یاد کنند.

وی ضمن تقدیر از مدیران و عوامل اجرایی مدارس شهری و روستایی شهرستان در برگزاری مناسبت های دهه مبارک فجر، افزود: وظیفه همه ماست دستاوردهای انقلاب و نظام را برای دانش‌آموزان یادآوری کنیم، که در این راستا برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب با اهتمام مدیر، عوامل اجرایی و دانش آموزان مدارس نمونه دولتی اورامان و قدس شاهد این فرصت را برای دانش آموزان فراهم می کند تا آنان بدانند ما قبل از انقلاب در چه وضعیتی بوده‌ایم و اکنون که در چهلمین بهار انقلاب در چه جایگاهی هستیم.

گفتنی است در این آیین ها معاون فرماندار شهرستان پاوه، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت پاوه، مدیر دفتر امام جمعه پاوه، مدیر آموزش و پرورش، روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیئت همراه حضور داشتند و از نمایشگاه مدارس بازدید کردند.

افتتاح نمایشگاه دانش آموزی پاوه

هوشمندسازی دبستان حجاب پاوه با راه‌اندازی ۱۰ کلاس هوشمند و نصب دوربین مداربسته

به گزارش سلام پاوه : آیین افتتاح هوشمندسازی ۱۰ کلاس درس و نصب دوربین مداربسته در دبستان دخترانه حجاب پاوه با ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار همزمان با جشن انقلاب صبح امروز باحضور معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این آیین ضمن تبریک دهه فجر انقلاب، انجمن اولیا و مربیان را بازوی توانمند مدرسه معرفی کرد و گفت: هوشمندسازی ۱۰ کلاس درس و نصب دوربین مداربسته در راستای ارتقاء شاخص های آموزشی و پرورشی دبستان دخترانه حجاب و پسرانه جهاد اقدام قابل تقدیری است که با اهتمام انجمن اولیاء و مربیان و عوامل اجرایی این دو آموزشگاه در کمتر از یک ماه انجام شده است.

وی مشارکت اولیاء در امورات مدرسه را زمینه شکوفایی بیشتر دانش آموزان عنوان کرد و افزود: انجمن اولیا و مربیان به عنوان بازوی مدرسه و معلم در تربیت دانش آموزان و نوجوانان این مرز و بوم تلاش می کند و در چند سال گذشته با برنامه ریزی دقیق تر، انجمن مدارس توانسته است گامهای موثری را در جهت رشد و ارتقای دانش آموزان ایفا کند.

برزگرفرد مشارکت ۲۰۰ میلیون ریالی انجمن اولیاء دو آموزشگاه جهاد و حجاب در جهت هوشمندسازی این مدرسه را نمونه ای از مشارکت عظیم خیرین ارجمند به مدارس شهرستان پاوه عنوان کرد و از همت بلند این عزیزان صمیمانه قدردانی و تجلیل کرد.

گفتنی است همزمان با اجرای برنامه های جشن انقلاب شامل قرائت مقاله، اجرای سرود و تئاتر دانش آموزی کلاس های هوشمند و دوربین مداربسته این آموزشگاه توسط سیدنجیب میرانی معاون فرماندار شهرستان پاوه افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دانش آموزی پاوه