ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 19:12

افتتاح ۶۶ طرح با ۱۶ میلیارد تومان در پاوه در هفتمین روز دهه فجر /عکس

افتتاح ۶۶ طرح با ۱۶ میلیارد تومان در پاوه در هفتمین روز دهه فجر /عکس

به گزارش سلام پاوه : فرماندارشهرستان پاوه گفت همزمان با دهه فجر ۶۶ طرح عمرانی،خدماتی وورزشی با ۱۶ میلیارد توامن در این شهرستان به بهره برداری رسید به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: پرویز ایده پور به هنگام آئین بهره برداری طرحها که با ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه ،مسئولان،مردم ومدیران استانی […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندارشهرستان پاوه گفت همزمان با دهه فجر ۶۶ طرح عمرانی،خدماتی وورزشی با ۱۶ میلیارد توامن در این شهرستان به بهره برداری رسید

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا: پرویز ایده پور به هنگام آئین بهره برداری طرحها که با ماموستا ملا قادرقادری امام جمعه ،مسئولان،مردم ومدیران استانی برگزارشد گفت این طرحها در بخش عمران شهری ،مخابرات،برق و ورزش و جوانان بودند .

فرماندار پاوه افزود: در بخش برق رسانی طرحها شامل اصلاح وبهینه سازی،تقویت خطوط فشار ضعیف،نصب ترانس،نصب چراغ،افزایش قدرت پست هوائی،نصب انشعابات جدید واحداث خطوط شبکه فشار ضعیف هستند.

وی افزود: در بخش مخابرات طرحها شامل نصبب و راه اندازی تجهیزات هواوی و نصب تجهیزات ۳G/4G (new site) توسعه پورت ADSL ، سواپ تجهیزات زیمنس و نوکیا به هواوی و نصب تجهیزات ۳G/4G ،مدرنیزاسیون ( نصب و راه اندازی تجهیزات ۳G/4G )، نصب و راه اندازی لینک جدید رادیویی و نصب و راه اندازی کافو نوری بازارچه بودند.

شهردار پاوه هم گفت: یازده طرح عمران شهری شهرداری امروز به بهره برداری رسید که مهمترین آنها ساختمان شماره دو آتش نشانی شهر پاوه با بیش از ۷۰۰ متر مربع زیربنا بود .

علی محمد میری با اشاره به ضرورت ونیاز مبرم شهر پاوه با توجه به وضعیت جغرافیایی وترافیک سنگین وعدم توانایی دسترسی به کل شهر برای مقابله با حریق های ناگهانی گفت راه اندازی این ایستگاه نگرانی های شهرداری و شهروندان را در این زمینه تا اندازه زیادی مرتفع کرد.

شهردار پاوه طرحهای دیگر شهرداری را آسفالت خیابانها ومعابر،اصلاح هندسی میادین و تقاطع خطر آفرین وایجاد مبلمان شهری عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم از افتتاح سالن ورزشی روستای نوریاب گفت وافزود برای احداث وبهره برداری از این سالن ورزشی مبلغ ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام ومعظم رهبری به شهرستان پاوه هزینه شده است.

ارسلان حسینی افزود: در ایام دهه مبارک فجر از دو سالن ورزشی در شهرستانهای استان بهره برداری شده وکلنگ احداث یک سالن نیز در شهرستان جوانرود به زمین زده شده است .

وی از اجرای ۱۴۵ برنامه در بخشهای ورزشی،فرهنگی وجوانان در ایام دهه مبارک فجر در استان خبرداد .

در مجموع برای افتتاح وراه اندازی ۶۶ طرح عمرانی،خدماتی وورزشی در شهرستان پاوه در هفتمین روز دهه فجر ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد .

خبرنگار : محمد هادی زامیاد