ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:17

خدمت رسانی رایگان اکیپ های سیار دامپزشکی در روستاهای پاوه

خدمت رسانی رایگان اکیپ های سیار دامپزشکی در روستاهای پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه از اعزام اکیپ های سیار دامپزشکی به روستاهای این شهرستان برای اراده خدمات به صورت رایگان خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:دکتر ارسلان حاتمی اعلام کرد،به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با برنامه ریزی انجام شده شبکه دامپزشکی پاوه با اعزام اکیپ های دامپزشکی […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه از اعزام اکیپ های سیار دامپزشکی به روستاهای این شهرستان برای اراده خدمات به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:دکتر ارسلان حاتمی اعلام کرد،به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با برنامه ریزی انجام شده شبکه دامپزشکی پاوه با اعزام اکیپ های دامپزشکی در سطح روستاها به دامداران در سه بخش باینگان،مرکزی و نوسود به ارائه خدمات رایگان پرداخت.

 

وی با بیان اینکه طی این ایام علاوه بر ویزیت رایگان دامها توسط اکیپ‌های سیار در روستاهای شهرستان، واکسیناسیون رایگان دام روستانشینان نیز انجام می گیرد، گفت:اکیپ های دامپزشکی در مناطق روستایی و عشایری خدماتی از قبیل مایه کوبی، ویزیت و درمان به صورت رایگان ارائه کردند.

 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه آموزش بهره برداران در زمینه های بیماری های مشترک بین انسان و دام و ارائه مشاوره های مختلف در حوزه دامپزشکی که توسط اکیپ های فوق انجام می شود را در در راستای ارتقای بهداشت و سلامت جامعه عنوان کرد.

 

دکتر حاتمی بیان داشت:خدمات‌رسانی به مناطق محروم روستایی و عشایری علاوه بر صیانت از سرمایه‌های دامی، کمک به اقتصاد دامپروری است که این امر از طریق کاهش هزینه‌های درمانی دامداران محقق می شود و این موضوع مهم از مواردی است که مجموعه دامپزشکی همواره به آن توجه داشته و دارد.