پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:05

از عملکرد مطلوب انجمن حمایت از زندانیان پاوه تقدیر کرد

از عملکرد مطلوب انجمن حمایت از زندانیان پاوه تقدیر کرد

به گزارش سلام پاوه : معاون دادستان کل استان و قاضی ناظر بر زندانها از عملکرد مطلوب انجمن حمایت از زندانیان پاوه تجلیل کرد و این انجمن را از نظر شاخص های مورد تاکید مطلوب دانست و از مدیر عامل آن تقدیر کرد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ابراهیم شریفی در نشستی با مدیران […]

به گزارش سلام پاوه : معاون دادستان کل استان و قاضی ناظر بر زندانها از عملکرد مطلوب انجمن حمایت از زندانیان پاوه تجلیل کرد و این انجمن را از نظر شاخص های مورد تاکید مطلوب دانست و از مدیر عامل آن تقدیر کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ابراهیم شریفی در نشستی با مدیران عامل انجمنهای حمایت از زندانیان استان کرمانشاه ضمن تشکر از حضور مدیران عامل و مددکاران محترم انجمن های حمایت از زندانیان استان کرمانشاه اظهار داشت : در ارزیابی کلی از انجمن های سطح استان کرمانشاه مشکلات انجمن ها در چند حوزه قابل بررسی است .

 

وی با برشمردن مشکلات و ارائه راهکارهایی افزود: اولین مشکل انجمنها ایحاد درآمد های پایدار و ثابت برای انجمن ها است که فارغ از جشن گلریزان بتوانند به صورت ماهانه درآمد زایی داشته باشد که با پیشنهادات مطرح شده در جلسه نظیر ایجاد واحد های زنبور داری،اشتغال نشسته در زندان ،بهره گیری از ظرفیت درآمد های مرزی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

معاون دادستان کل استان و قاضی ناظر بر زندانها با اشاره به دیگر منبع درآمد انجمن ها یعنی جشن گلریزان گفت :موضوع دوم جشن گلریزان است که اعضای انجمنها می توانند با کارهای تبلیغاتی و معرفی بیشتر انجمن و همکاری با روزنامه های محلی و سایت ها جهت معرفی انجمن ها و اطلاع رسانی در خصوص زمان جشن در این امر موفق عمل کنند.

 

شریفی سومین مشکل را شناسایی جامعه هدف دانست و گفت: لغو کمک ها به خانواده هایی که زندانی آنها فوت شده است یا دوران محکومیت وی تمام شده است و همچنین حضانت فرزندان زندانی توسط زن زندانی یا بستگان می بایست به تایید مراجع ذیربط برسد تا با بررسی و دقت بیشتر انجمن ها عملکرد بهتری داشته باشند.

 

وی با اشاره به چابک سازی انجمن ها گفت : متاسفانه قسمت بزرگی از درآمد انجمن ها صرف پرداخت حقوق کارکنان می گردد و نیروهای مازادی وجود دارد که باید فکری به حال این معضل نمود.

 

معاون دادستان کل استان با تاکید بر همگونی و تعامل ترکیب اعضای انجمن و استفاده از نیروهای مجرب و مسئولین توانمند گفت : مورد مهم دیگری که باید توجه داشت استفاده از نیرو های با ظرفیت بالا و حتی پیشنهاد حضور شهرداران در هیئت مدیره  انجمن ها می باشد.

 

ابراهیم شریفی پیشنهاد ارتباط مستمر و هماهنگ بین انجمن های استان جهت جلسات مشترک و ایجاد درآمد مشترک را داد و خواستار تعامل بیشتر شد.

 

وی به طور کلی برآیند جلسه  را مفید و موثر دانست و به تجلیل از عملکرد مدیرعامل و انجمن حمایت از زندانیان پاوه پرداخت و گفت :از نظر کیفی انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات از نظر شاخص های مورد تاکید در عملکرد مدیرعامل و مددکار بهترین عملکرد را داشته است که  لازم است از زحمات جناب آقای مهندس جلیل علیزاده و مددکار این انجمن در این زمینه قدردانی شود.

 

شریفی عملکرد انجمن حمایت از زندانیان پاوه را در شناسایی جامعه هدف و استحقاق آنها و ایجاد درآمد پایدار و کنترل هزینه ها دانست و گفت امید است روز به روز این عملکرد شرایط بهتری پیدا کند و انجمن های دیگر شهرستان ها هم در کنترل هزینه ها و شناسایی منابع درآمدی بیشتر و بررسی استحقاق جامعه هدف عملکرد بهتری را بروز دهند.

یک پاسخ برای “از عملکرد مطلوب انجمن حمایت از زندانیان پاوه تقدیر کرد

  • فارق مومنی در تاریخ بهمن 18, 1396 گفت:

    الحق والانصاف مجموعه فعالیت های انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات ومدیر عامل محترم جناب آقای علیزاده که ماخود ازنزدیک شاهد آن هستیم قابل تقدیر و ستایش است .
    برای این بزرگوار ومجموعه انجمن که با ازخودگذشتگی وایثار تمام درره خدمت به خلق الله وخانواده محترم زندانیان تلاش می کنند آرزوی موفقیت و بهروزی را دارم .