ج 31 فروردین 1403 ساعت 17:14

از دانش آموزان برتر درسی و آزمون پیشرفت تحصیلی مدارس شهر نودشه تجلیل شد/ عکس

از دانش آموزان برتر درسی و آزمون پیشرفت تحصیلی مدارس شهر نودشه تجلیل شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت آموزش و پرورش منطقه نوسود جشنواره تجلیل از دانش آموزان برتر درسی و آزمون پیشرفت تحصیلی مدارس شهر نودشه صبح امروز برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جشنواره تجلیل از دانش آموزان برتر درسی پیشرفت تحصیلی مدارس شهر نودشه با حضور امام جمعه ،بخشدار ، شورای اسلامی […]

به گزارش سلام پاوه : به همت آموزش و پرورش منطقه نوسود جشنواره تجلیل از دانش آموزان برتر درسی و آزمون پیشرفت تحصیلی مدارس شهر نودشه صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جشنواره تجلیل از دانش آموزان برتر درسی پیشرفت تحصیلی مدارس شهر نودشه با حضور امام جمعه ،بخشدار ، شورای اسلامی ، مسئولین ادارات ، مدیران و اولیاء دانش آموزان با همت اداره آموزش و پرورش در سالن ارشاد اسلامی شهر نودشه برگزار شد.

ماموستا مبارکشاهی
امام جمعه شهر نودشه در این مراسم ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر به حاضرین و ملت شریف ایران و ابراز خرسندی از برگزاری سالیانه این جشنواره ها به همت آموزش و پرورش و همراهی مدیران مدارس در ایام مبارکه دهه فجر و میزان تأثیر گذاری آنها در تشویق و ترغیب دانش آموزان به مطالع و علم آموزی ،تزکیه و تعلیم را دو اصل مهم در زندگی آدمی دانست و توصیه نمود دانش آموزان عزیز خود را به دو مقوله مهم تجهیز نمایند. تا در آینده بتوانند فردی مفید برای جامعه و مدیری توانا برای اجتماع باشند.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حدیث نبی اکرم (ص) بهترین دوران زندگی را دوران جوانی دانست که در آن دوران یادگیری علم و دانش و ماندگاری آن در ذهن آدمی بهتر و آینده فرد در آن دوران رقم خواهد خورد.

وی دوران جوانی را با ارزش ، حساس و مهم خواند و در ادامه با اشاره به جنایات دولت ترکیه ، ثروت و قدرت را بدون و آگاهی و بصیرت برای جامعه خطرناک برشمرد و جنایات اخیر دولت ترکیه را در کشتار مسلمانان بی گناه محکوم کرد.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر بیان داشت بازخوانی ارزشهای انقلاب درتبیین وقایع و دستاورد های انقلاب اسلامی برای نسل جوان و دانش آموزان بسیار ضروری و با اهمیت است و این مهم در تثبیت و تحکیم ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اساسی را دارد.منصور وهابی

منصور وهابی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز ،تهاجم فرهنگی و جنگ روانی را خطرناک ترین توطئه و تهدید دشمنان خارجی عنوان کرد و بر آگاهی ، هوشیاری و بصیرت جوانان و دانش آموزان در این راستا تأکید نمود.

وی عملکرد اداره آموزش و پرورش را در سایه الطاف خداوند سبحان ، همراهی و همکاری مسئولین ،تلاش شبانه روزی همکاران اداری و آموزشی در مدارس ، جدیت و پشتکار دانش آموزان و تعامل و همکاری صمیمانه اولیاء دانش آموزان با مدارس و اداره روند رو به رشد و ارزشمند ارزیابی کرد و موفقیت های این اداره را در طی سال تحصیلی و سنوات گذشته دال بر این ادعا عنوان کرد.

وهابی هدف از برگزاری این جشنواره را هر سال در بهمن ماه ایجاد انگیزه و تشویق و ترغیب هر چه بیشتر دانش آموزان به مطالعه دانست و خواستار توجه جدی دانش آموزان به این مهم بیش از گذشته شد .

وی در ادامه سخنانشان برگزاری جشنواره ها و همایش ها ی متنوع فرهنگی را با توجه به مرزی بودن منطقه ضروری برشمرد و در این راستا یکی از رسالت های خطیر شهرداری و شورای اسلامی را کار فرهنگی برشمرد و از آنان در خواست نمود با اداره آموزش و پرورش همچون سنوات گذشته همکاری لازم را داشته باشند .

 

گفتنی است اجرای گروه سرود مدرسه راهنمایی شهید حاجی نودشه ، دکلمه دانش آموزی از دبستان سمیه و قرائت مقاله و …. از دیگر برنامه های جذاب این جشنواره بود.

 

 

تجلیل از دانش آموزان نودشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ماموستا مبارکشاهی

 

 

 

 

 

 

منصور وهابی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تجلیل از دانش آموزان نودشه