ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 00:02

برگزاری جشن انقلاب و تقدیر از پیشکسوتان و بازنشستگان منطقه باینگان

برگزاری جشن انقلاب و تقدیر از پیشکسوتان و بازنشستگان منطقه باینگان

به گزارش سلام پاوه:در پنجمین روز از دهه ی مبارک فجر با حضور مسئولان،ائمه جماعات مدارس،روسای انجمن های اولیا و مربیان در پژوهش سرای اندیشه از بازنشستگان و پیشکسوتان اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان همراه با خانواده هایشان  تجلیل به عمل آمد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید […]

به گزارش سلام پاوه:در پنجمین روز از دهه ی مبارک فجر با حضور مسئولان،ائمه جماعات مدارس،روسای انجمن های اولیا و مربیان در پژوهش سرای اندیشه از بازنشستگان و پیشکسوتان اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان همراه با خانواده هایشان  تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پس از تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید و سرود جمهوری اسلامی،رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ضمن تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و خیر مقدم به مهمانان و بازنشستگان و پیشکسوتان به ایراد سخن پرداخت.

حبیب اله مستوفی در بخش اول سخنان خود به شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و یادآورشد پیروزی انقلاب حاصل تلاش و مجاهدت همه مردم ایران بود و مقایسه قبل وبعد از انقلاب در زمینه تعداد مدارس،دانش آموزان دختر و دانشجویان دانشگاهها خود شاهد این مدعا است که در سطح منطقه و شهرستان چه خدماتی ارائه شده است.

مستوفی با اشاره به مقوله امنیت در جامعه افزود:همه ما باید شاکر و قدر دان  امنیت موجود در کشور باشیم و  با کار و کوشش و درس خواندن به انقلاب و نظام اسلامی کمک کنیم و نسل جوان را با انقلاب و آرمانهای آن آشنا نماییم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در بخش دیگری از سخنان خود به تجلیل از بازنشستگان پرداخت و افزود:همکاران محترم بازنشسته در طول سی سال خدمت در دورترین و محروم ترین مناطق با حداقل امکانات به خدمت مشغول بوده و بهترین سال های عمر خود را سپری کرده اندو وظیفه ماست که از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

مستوفی در بخش پایانی سخنان خود برای این عزیزان و خانواده هایشان صحت،سلامت و تندرستی از درگاه خداوند آرزو نمود.

در ادامه برنامه ملاشاهو فتاحی امام جماعت مدارس کوثر و عصمت در سخنانی ضمن تبریک ایام ا… دهه ی فجر در سخنانی از دانش آموزان در خواست نمود که در نماز های جماعت مدارس حضور پرشور داشته و نسبت به مسائل دینی و اعتقادی بی توجه نباشند زیرا فلسفه انقلاب پیاده کردن نظام اسلامی بود.

تیمور سعیدیانی به نمایندگی از پیشکسوتان و بازنشستگان سخنران بعدی بود که ضمن تقدیر از آموزش و پرورش منطقه باینگان افزود:رسالت ما معلمان انسان سازی بوده و اینکه دانش آموزان به سر منزل مقصود برسند و در این مسیر طولانی،گنجینه ای از خاطرات تلخ و شیرین حاصل عمر این عزیزان است.

سعیدیانی در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولا ن به امور معیشتی و رفاهی و دغدغه های بازنشستگان شد.

اجرای قطعه شعر توسط دانش آموز ئالا قادری از مدرسه حضرت فاطمه (س)و اجرای سرود توسط دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه (س) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 در پایان با لوح تقدیر و هدایا از پیشکسوتان و بازنشستگان تجلیل به عمل آمد.