ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:37

افتتاح اصلاح هندسی میدان علامه نودشی در شهر نودشه با حضور فرماندار

افتتاح اصلاح هندسی میدان علامه نودشی در شهر نودشه با حضور فرماندار

به گزارش سلام پاوه:در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار پاوه،امام جمعه نودشه،بخشدار نوسود و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان،و جمعی از شهروندان شهر نودشه دو پروژه اصلاح هندسی و تکمیل مبلمان میدان علامه ی نودشی افتتاح شد. سیروس وطنی در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت:اصلاح هندسی و تکمیل مبلمان […]

به گزارش سلام پاوه:در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار پاوه،امام جمعه نودشه،بخشدار نوسود و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان،و جمعی از شهروندان شهر نودشه دو پروژه اصلاح هندسی و تکمیل مبلمان میدان علامه ی نودشی افتتاح شد.

سیروس وطنی در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت:اصلاح هندسی و تکمیل مبلمان میدان علامه ی نودشی از محل تامین اعتبار از بودجه جاری شهرداری بوده و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان انجام گرفته است،که این پروژه در حال تکمیل شدن است و ادامه دارد.

 

شهردار نودشه افزود:در روزهای آینده در این میدان تلویزیون صفحه گسترده(شهری) و هم چنین یک دستگاه ساعت پایه دار شکیل در میدان نصب خواهد شد.

 

مهندس وطنی افزود:در خصوص آسفالت خیابان ها در شهر نودشه به دلیل حفاری های شرکت گاز کاملاً با مشکل مواجه شده اند که شهرداری در نظر دارد به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی نسبت به بتن ریزی آنها اقدام نمایند.

 

وی در ادامه افزود:علت بتن ریزی خیابان ها موقت بودن اصلاح از طریق بتن است با عنایت به اینکه کل آسفالت خیابانهای شهر به دلیل چند بار آسفالت نمودن بر روی هم دچار نامتوازن بودن و شکل نامناسب آسفالت گردیده لازم است در بسیاری از نقاط کل آسفالت برداشت شود که شهرداری در فصل اول سال آینده اقدام به برداشت آن از طریق دستگاه ویت کن و آسفالت کامل و مناسب خواهد نمود.

 

شهردار نودشه در ادامه تاکید کرد:شهرداری با همکاری شورای محترم در سال آینده اقدام به ادامه ی تکمیل پارک شهر و اقدام برای احداث پارک دیگری با وسایل الکترونیکی از قبیل چرخ و فلک و کشتی صبا و دستگاههای دیگر مربوط به بخش کودکان خواهد نمود.

 

وی در خصوص ادامه احداث خیابان های شهر افزود:خیابان شورا مشهور به خیابان سوم و هم چنین خیابان بن دگا و و خیابان معلم حد فاصل منزل آقای عثمان مصری تا سه راه هانه و کاوندان در سال آتی با سرعت بیشتر و مناسبتری روند احداث آنها ادامه خواهد یافت.

 

مهندس وطنی در خصوص سایر پروژه ها افزود:پروژه های بسیار دیگری در دست اقدام هستند که به محض تکمیل اسناد و نقشه ها و موافقتها به اطلاع همشهریان گرامی خواهیم رساند.

 

وی در پایان سال آینده را با توجه به پایان یافتن انتقال گاز به نودشه و پروژه های در دست اقدام شهرداری سال شروع توسعه نودشه قلمداد نمود و از شهروندان درخواست نمود جهت جامه ی عمل پوشاندن به این پروژه ها شهرداری را مساعدت و با شهرداری همکاری نمایند.

 

مهندس وطنی در پایان از شروع به کار رسمی و دائمی پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر نودشه با همکاری فرماندهی محترم کلانتری ۱۴ نودشه خبر داد.

 

گفتنی است مسئولین شهرستان در کنار افتتاح میدان شهر نودشه از پروژه بازسازی کشتارگاه شهر نودشه و توسعه آن بازدید نمودند که شهردار نودشه توضیحاتی در این خصوص بیان کرد.