ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:52

ضرب الاجل یک ماهه شهاب نادری به پیمانکار بیمارستان جدید پاوه

ضرب الاجل یک ماهه شهاب نادری به پیمانکار بیمارستان جدید پاوه

به گزارش سلام پاوه : نماینده پاوه و اورامانات از آغاز عملیات تجهیز بیمارستان جدید پاوه از ۱۵ اسفند ماه سال جاری با پیگیری های صورت گرفته خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بیمارستان ۶۴ تختخوابی جدید پاوه بعنوان یک مطالبه به حق مردم شهرستان پاوه در روز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده پاوه و اورامانات از آغاز عملیات تجهیز بیمارستان جدید پاوه از ۱۵ اسفند ماه سال جاری با پیگیری های صورت گرفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بیمارستان ۶۴ تختخوابی جدید پاوه بعنوان یک مطالبه به حق مردم شهرستان پاوه در روز پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ مراسم کلنگ زنی و ساخت آن شروع شد و قرار بر آن بود در سال ۱۳۹۰ تکمیل و به بهره برداری برسد اما متاسفانه تا به امروز این موضوع صورت نگرفته است . در همین راستا باخبر شدیم شهاب نادری نماینده مردم پاوه ، جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی به صورت جدی و قاطع پیگیر تکیمل و تجهیز بیمارستان شده است و ضرب الاجل یک ماهه ای برای پیمانکار پروژه برای تحویل بیمارستان جدید پاوه به دانشگاه علوم پزشکی جهت تجهیز تعیین کرده است.شهاب نادری

صبح امروز شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر راه و شهرسازی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، مدیر پروژه بیمارستان جدید پاوه نشستی را برای پیگیری و تجهیز و بهره برداری سریع این بیمارستان برگزار کرد.

 

شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : با حضور جناب آقای علیزاده معاون وزیر راه و شریفی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و مدیر عامل شرکت نودشه پیمانکار بیمارستان جدید پاوه نشستی را در خصوص آخرین وضعیت این بیمارستان ۶۴ تختخوابی برگزار شد.

 

وی افزود: با توجه به طولانی شدن مدت ساخت و بهره برداری این بیمارستان که از مطالبات به حق مردم شریف پاوه می باشد و پس از جذب اعتباری بالغ بر ۱۱/۵ میلیارد تومان برای تجهیز این بیمارستان امروز با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار این پروژه که وظیفه تکمیل پروژه و تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی داشتند نشستی برگزار شد و خروجی آن چند مصوبه داشت.

 

نادری با تاکید بر اینکه عملیات تجهیز این بیمارستان از ۱۵ اسفند ماه شروع می شود گفت : پیمانکار پروژه شرکت نودشه موظف شد تجهیزات پنجگانه بیمارستان شامل رختشویخانه ، آشپزخانه C.SR ، آزمایشگاه و تصویر برداری را آماده و تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۶ جهت تجهیز بیمارستان تحویل مسئولان دانشگاه علوم پزشکی دهد.

 

نماینده اورامانات ادامه داد و گفت : همچنین پیمانکار این پروژه متعهد گردید سایر قسمتهای باقی مانده و اصلی و جنبی پروژه را پس از تجهیز بیمارستان توسط دانشگاه علوم پزشکی تکمیل و آماده بهره برداری کند.

 

شهاب نادری در پایان گفت : قطعا بصورت جدی پیگیر این موضوع و تکمیل و بهره برداری این بیمارستان هستم و هیچ کوتاهی در این زمینه را از هیچ کسی قبول نخواهم کرد.

 

گفتنی است بیمارستان ۶۴ تختخوابی پاوه  در زمینی با مساحت ۱۲ هزار متر مربع و زیر بنایی در حدود هفت هزار و ۷۵۶ متر مربع در پنج طبقه در سال ۱۳۸۸ با حضور مسئولان وقت کلنگ زنی شده است  و وزارت راه و شهرسازی موظف شد عملیات ساخت آن را برعهده بگیرد و جهت تجهیز و بهره برداری آن را تحویل دانشگاه علوم پزشکی دهد اما متاسفانه با گذشت بیش از ۸ سال هنوز این مطالبه مردم محقق نشده است که امید می رود با پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده اورامانات این مطالبه مردم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

گفتگو : فرهاد صالحی 

 

جلسه ۱ آبان ماه ۱۳۹۶ در وزارت بهداشت و جذب ۱۱ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان جدید پاوه

 

شهاب نادری

نشست امروز ۱۵ بهمن ماه با چند مصوبه و تسریع در ساخت و بهره برداری بیمارستان جدید پاوه

2 پاسخ برای “ضرب الاجل یک ماهه شهاب نادری به پیمانکار بیمارستان جدید پاوه

  • شهروند در تاریخ بهمن 16, 1396 گفت:

    آقای نادری یکی از نمایندگان فعال در تاریخ نمایندگی منطقه اورامانات می باشد .

  • رضا در تاریخ بهمن 15, 1396 گفت:

    از سال ۹۰ تا حالا از این قولای دروغ میدن کی باور میکنه