پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:20

برگزاری جشن انقلاب در روستای هجیج به همت آموزش و پرورش نوسود

برگزاری جشن انقلاب در روستای هجیج به همت آموزش و پرورش نوسود

به گزارش سلام پاوه:مراسم جشن بزرگ انقلاب در روستای هجیج با حضور فرماندار،امام جمعه شهر نودشه،بخشدارنوسود،شهردار نودشه،اعضای شورای اداری شهرستان،شوراهای اسلامی شهر نودشه،مدیران خبرگزاری ایرنا،تابناک،سلام پاوه،فرهنگیان،دانش آموزان و مردم با نظم خاص بر گزار گردید.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه ضمن تبریک ایام اله دهه فجر و تقدیر و تشکر از بانیان […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم جشن بزرگ انقلاب در روستای هجیج با حضور فرماندار،امام جمعه شهر نودشه،بخشدارنوسود،شهردار نودشه،اعضای شورای اداری شهرستان،شوراهای اسلامی شهر نودشه،مدیران خبرگزاری ایرنا،تابناک،سلام پاوه،فرهنگیان،دانش آموزان و مردم با نظم خاص بر گزار گردید.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فرماندار شهرستان پاوه ضمن تبریک ایام اله دهه فجر و تقدیر و تشکر از بانیان این جشن با شکوه بیان داشت:روستای هجیج روستایی است با طبیعت بکر و زیبا و جاذبه ای گردشگری فراوان که میتواند در طی سال میزبان خوبی برای جذب گردشگر و توریسم باشد.

پرویز ایده پور گفت:در فوران علم و تکنولوژی و دنیای ارتباطات روستای هجیج همچون گذشته خودکفایی خود را حفظ کرده و وجود اماکن متبرکه از جمله چله خانه روستا و مرقد مطهر سید عبید الله می تواند یکی از جاذبه های دینی و مذهبی برای روستای هجیج باشد.

 

ایده پور در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانش آموزان گفت:انتظار دارم ضمن استفاده بهینه از محیط زیبا و پر نشاط دریاچه زیبای نیروگاه سد داریان با سعی و تلاش خود شاهد کسب مقام علمی شما در کشور نیز باشیم.

 

فرماندار پاوه ادامه داد:اگر امروز ما بتوانیم در عرصه علمی جایگاه خودمان را در دنیا به اثبات برسانیم مردمانی هستیم که قدر شهدای خود را دانسته ایم لذا باید هم تلاش کنیم این انقلاب را که حاصل خون شهدا و ایثار و مردانگی ملت ایران است از دستاورد های آن دفاع کنیم.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود هم در سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر،این ایام مبارک و میمون را فرصت مناسبی برای باز خوانی مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و افزود:آموزش و و پرورش به عنوان برزگ ترین دستگاه فرهنگی و تأثیر گذار در جامعه باید به رسالت خود که همان انتقال مفاهیم،آرمانها و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان است به نحو عالی جامه عمل بپوشد.

 

منصور وهابی انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی و برخاسته از اراده جمعی دانست که به نوعی تمام جامعه در پیروزی و استمرار آن نقش بسزایی داشته اند.

 

وی در ادامه گفت:اگر در انقلاب فرانسه طبقه اشراف و در انقلاب روسیه طبقه کارگران و در انقلاب چین طبقه دهقانان در ظهور و پیروزی آن نقش داشت در انقلاب اسلامی همه اقشار مختلف مردم اعم از پسر و جوان،روحانی،طلبه،دانشجو،معلم،کارمند،کارگر،روستایی، عشایر نقش مهمی را در پیروز ی آن داشته اند.لذا وظیفه داریم در ادامه راه از اهداف عالی این انقلاب به نحو شایسته دفاع کنیم و همواره با آگاهی و بصیرت در خنثی نمودن نقشه های شوم دشمنان قدم بر داریم.

 

شایان ذکر است در اجرای برگزاری جشن انقلاب برنامه های متنوعی از جمله،اجرای دکلمه زیبای دانش آموز تانیا خالدی،گروه سرود دبستان حضرت زینب نوسود، قرائت مقاله دانش آموز نگار رضایی و شعر زیبای هورامان شبرنگ که مورد استقبال مسئولین قرار گرفت و هدایایی به آنها اهداء گردید.