ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:49

سی و نهمین گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس منطقه باینگان نواخته شد

سی و نهمین گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس منطقه باینگان نواخته شد

به گزارش سلام پاوه:آیین نمادین سی و نهمین گلبانگ پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان،اعضای انجمن اولیاء و مربیان و دانش آموزان در دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س)باینگان نواخته شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت:پیروزی انقلاب مرهون فداکاری،اتحاد […]

به گزارش سلام پاوه:آیین نمادین سی و نهمین گلبانگ پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان،اعضای انجمن اولیاء و مربیان و دانش آموزان در دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س)باینگان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت:پیروزی انقلاب مرهون فداکاری،اتحاد و همدلی ملت ایران در سایه ایمان به خدا و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) بود.

حبیب اله مستوفی گفت:پیروزی انقلاب اسلامی تمامی محاسبات جهانی را بر هم ریخت زیرا تأسیس نظامی اسلامی و در سایه تعالیم اسلام و با رهبری یک نفر روحانی،علیرغم تمامی توطئه های شرق و غرب،غیر ممکن و محال بود.اما همین انقلاب امروز ۳۹ سال از عمر پربرکت آن می گذرد و دلهای تمامی آزادیخواهان جهان را به سوی خود جلب نموده و زمینه ساز بیداری اسلامی جهانی شده است.

مستوفی افزود:مقایسه قبل و بعد از انقلاب در تمام زمینه و زیر ساخت نشان دهنده پیشرفت و حرکت رو به جلو علی رغم مشکلات،جنگ تحمیلی و تحریمها بوده است و ان شااله… شاهد آینده ای بهتر و جامعه ای آبادتر خواهیم بود.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت:این انقلاب حاصل خون هزاران هزاران شهید است و تلاش بی وقفه جوانان و دانش آموزان در سنگر مقدس مدرسه، عهدی جاودان با خون شهیدان و فرامین حضرت امام (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) برای حفظ و نگهداری انقلاب و آرمان های آن  و رساندن ایران اسلامی به جایگاه مقتدر جهانی در تمامی عرصه هاست.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان در بخش پایانی سخنان خود از دانش آموزان در خواست نمود که با حرکت رو به جلو اراده و انگیزه قوی ودر مسیر پیشرفت و سازندگی و رسیدن به مراحل بالای علم و دانش  نهایت تلاش و کوشش را داشته،زیرا آینده متعلق به آنان و نسل جوان خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم دانش آموزان مدرسه حضرت فاطمه (س) به اجرای سرود و قرآئت دکلمه پرداختند،همچنین از دانش آموزان برتر علمی نوبت اول و آزمون پیشرفت تحصیلی آموزشگاه با اهدای هدایا و لوح سپاس، تقدیر شد.

یک پاسخ برای “سی و نهمین گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس منطقه باینگان نواخته شد

  • همشهری در تاریخ بهمن 15, 1396 گفت:

    ببخشید عکس تمامی شرکت کنندگان را نمی گیرید باز هم جو سازی دراداره آموزش و پرورش