س 28 فروردین 1403 ساعت 18:07

برگزاری جشنواره بازی ها و ورزش کودکان(مینی المپیک کودکان)در پاوه

برگزاری جشنواره بازی ها و ورزش کودکان(مینی المپیک کودکان)در پاوه

به گزارش سلام پاوه:به‌مناسب گرامیداشت دهه مبارک فجر و به منظور توسعه ورزش همگانی در بین خانواده ها با همکاری اداره ورزش و جوانان پاوه،کمیته بازی ها و ورزش کودکان هیات همگانی استان کرمانشاه و هیات همگانی شهرستان اولین مینی المپیک ویژه کودکان با حضور مهد کودک های شهر پاوه امروز ۱۲بهمن ۹۶ در سالن […]

به گزارش سلام پاوه:به‌مناسب گرامیداشت دهه مبارک فجر و به منظور توسعه ورزش همگانی در بین خانواده ها با همکاری اداره ورزش و جوانان پاوه،کمیته بازی ها و ورزش کودکان هیات همگانی استان کرمانشاه و هیات همگانی شهرستان اولین مینی المپیک ویژه کودکان با حضور مهد کودک های شهر پاوه امروز ۱۲بهمن ۹۶ در سالن ورزشی حجاب برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این جشنواره که با حضور پرشور والدین،جمعی از مدیران و روسای ادارات همراه بود،کودکان به اجرای انواع بازی های رقابتی و مهارتی و گروهی پرداختند و لحظات شاد و مفرح را در کنار والدین و دوستان خود سپری نمودند.

 

ادریس محمودی رییس اداره ورزش و جوانان با تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از حضور خانواده ها در این جشنواره به اهمیت بازی و ورزش در بین خانواده ها و بخصوص کودکان اشاره نمود.

 

دکتر سیروان حسینی عضو انجمن بازی و ورزش کودکان ایران و دبیر کمیته بازی های استان با تشکر از همکاری کلیه افرادی که در برگزاری مینی المپیک نقش داشتند ابراز امیدواری کرد که این جشنواره ها به صورت منظم و مداوم با حضور سایر مهد کودک ها و حمایت اداره ورزش و جوانان و حامیان مادی و معنوی برگزار شود که باعث گرایش بیشتر خانواده ها به ورزش همگانی و افزایش سلامتی و شادابی جامعه می شود.

 

در پایان این برنامه به کلیه کودکان شرکت کننده در مینی المپیک حکم قهرمانی و مدال اهداء گردید.

گفتنی است حامیان جشنواره بازی کودکان فروشگاه نی نی،فروشگاه مهدیس،لوازم التحریر دانش،بازیکده کوشان و قصر کودک پاوه بودند که در تهیه و تدارک این مراسم حضور فعالی داشتند.