ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:58

اکران فیلم کمدی”آینه بغل”در سینما فرهنگ پاوه

اکران فیلم کمدی”آینه بغل”در سینما فرهنگ پاوه

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی” آینه بغل ”از روز یکشنبه آینده در سینما فرهنگ پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اعلام کرد:اکران فیلم کمدی”آینه بغل”که در خصوص قیمت آینه بغل ماشین بعضى ها معادل زندگى خیلى هاست به صورت کمدی می پردازد،کارگردان آن منوچهر هادی و […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر سینما فرهنگ پاوه از اکران فیلم سینمایی” آینه بغل ”از روز یکشنبه آینده در سینما فرهنگ پاوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:فواد توفیقی اعلام کرد:اکران فیلم کمدی”آینه بغل”که در خصوص قیمت آینه بغل ماشین بعضى ها معادل زندگى خیلى هاست به صورت کمدی می پردازد،کارگردان آن منوچهر هادی و با تهیه کنندگی منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی با نویسندگی بابک کایدان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود:بازیگران این فیلم کمدی محمدرضا گلزار،جواد عزتى،یکتا ناصر،نازنین بیاتى،سیامک صفرى،مه لقا باقرى،رضا نیکخواه و بهاره رهنما می باشند که در ان هنرنمایی میکنند.

 

توفیقی افزود:منوچهر هادی تاکنون ۶ فیلم سینمایی ساخته است(من سالوادور نیستم،کارگرساده نیازمندیم،قرنطینه،یکی می‌خواد باهات حرف بزنه،زندگی جای دیگری است،دنیای پر امید)وی همچنین کارگردان سریال پر مخاطب عاشقانه نیر است.

 

این فیلم از ۱۵ لغایت ۲۷بهمن هر شب ساعت ۲۰:۳۰ و در سانس عصر در تاریخ و ۱۹،۲۵،۲۶ بهمن ساعت ۱۶ در سینما فرهنگ پاوه آماده اکران برای علاقه مندان به سینما است.

درباره فیلم: 

بابک کایدان درباره ایده فیلمنامه آینه بغل در سایت برترین ها گفته است:سه سال پیش درگیر کاری بودم که ایده «آینه بغل» از دل آن بیرون آمد. این ایده یک تصویر در ذهن من بیدار کرد که متعلق به ۳۰ سال پیش است. تقریبا ۹ ساله بودم که با سرویس،از مدرسه بر می گشتیم.دو ماشین تصادف کردند.یک پیکان به یک بنز زد و چراغ عقبی آن شکست.راننده پیکان پیاده شد، به بنز و چراغ شکسته آن نگاه کرد. بدون آن که حرفی بزند، روی زمین نشست و دستش را روی پیشانی گذاشت و شروع به گریه کرد. اننده بنز سمت او آمد، خم شد، توی گوش او چیزی گفت، دست پشت شانه اش زد، سوار بنز شد و رفت.

 

” آینه بغل” ظاهری زیبا دارد و کارگردان سعی کرده است فیلم را از لحاظ بصری جذاب کند جذابیت‌هایی مثل خانه‌های مجلل، ماشین‌های لوکس و سبک زندگی اعیانی و اشرافی، لباس‌های برند رنگارنگ و همه آن چیزی که برای مخاطب عام می‌تواند لحظه‌ای جذاب باشد و البته در طبقه متوسط با کمی افسردگی همراه شود آینه بغل در وزنه محتوا اتفاقات به روز و به جایی از معضلات امروز را هدف قرار داده است فرهنگ غلط استفاده از فضای مجازی، افسردگی و یأسی که به عنوان اپیدمی چه در طبقه فقیر و چه مرفه وجود دارد و ماحصل دوران مدرن است همه و همه موضوعات مناسبی برای یک فیلم هستند(بهنام صادقی،سایت سینما پرس)

 

جواد عزتی که امسال با دو فیلم «اکسیدان» و «ماجرای نیمروز» توانست دو جنس متفاوت بازی را به نمایش بگذارد با «آینه بغل» نشان داد حالا یکی از مهمترین بازیگران کمدی سینمای ایران محسوب می شود.