ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:51

دهه فجر،دهه عزت،اقتدار و خود باوری ملت ایران اسلامی است

دهه فجر،دهه عزت،اقتدار و خود باوری ملت ایران اسلامی است

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در جمع مدیران و مربیان پرورشی مدارس گفت:دهه فجر،دهه عزت،اقتدار و خود باوری ملت ایران اسلامی است.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی در نشست با مدیران و مربیان پرورشی مدارس که به منظور برنامه ریزی و تمهید مقدمات برنامه های ایام اله مبارک […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در جمع مدیران و مربیان پرورشی مدارس گفت:دهه فجر،دهه عزت،اقتدار و خود باوری ملت ایران اسلامی است.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی در نشست با مدیران و مربیان پرورشی مدارس که به منظور برنامه ریزی و تمهید مقدمات برنامه های ایام اله مبارک فجر تشکیل گردیده بود بیان داشت:دهه فجر،دهه عزت،اقتدار ،عظمت و خود باوری ملت ایران است.

 

وی ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن،مرهون مجاهدت،ایثار،فداکاری و هدایت گری امام راحل (ره) و هوشمندی ، درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تا به امروز به رغم همه فشار و تحریم ها توانست با بصیرت ، هوشیاری و اتحاد و انسجام ملت ایران و مسئولین تمامی توطئه های شوم دشمنان را خنثی نموده و همواره پیروز میدان در تمامی عرصه بوده والحمد اله امروز انقلاب اسلامی ایران با هیچ یک از انقلاب های دنیا قابل مقایسه نیست.

 

وهابی هدف از برگزاری مراسمات دهه فجر را در مدارس،افزایش شناخت دانش آموزان نسبت به انقلاب اسلامی،تیین ارزشها، مفاهیم و دستاورد های انقلاب و انتقال آن به دانش آموزان دانست و بر اجرای مطلوب برنامه ها در این راستا در مدارس توصیه و تأکید کرد.

یک پاسخ برای “دهه فجر،دهه عزت،اقتدار و خود باوری ملت ایران اسلامی است

  • ناشناس در تاریخ بهمن 12, 1396 گفت:

    با کمال احترام ریاست جمهور

    با کمال احترام تمام استان کرمانشاه انداره اموزش و پرورش نوسود انعکاس خبری ندارد اگر روزی سایت سلام پاوه را باز کنیم خبری در مورد اموزش و پرورش نوسود در ان نباشد تعجب میکنیم