پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:52

کشف محموله گوشت کشتار غیرمجاز در پاوه

کشف محموله گوشت کشتار غیرمجاز در پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه از کشف یک محموله گوشت کشتار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.   ارسلان حاتمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:شب گذشته یک محموله گوشت کشتار غیرمجاز دام که از شهرستان همجوار به شهرستان پاوه منتقل شده بود، توسط بازرس بهداشتی شبکه دامپزشکی پاوه کشف، ضبط […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه از کشف یک محموله گوشت کشتار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

 

ارسلان حاتمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت:شب گذشته یک محموله گوشت کشتار غیرمجاز دام که از شهرستان همجوار به شهرستان پاوه منتقل شده بود، توسط بازرس بهداشتی شبکه دامپزشکی پاوه کشف، ضبط و معدوم شد.

 

ارسلان حاتمی افزود:کشف این محموله در راستای تشدید اقدامات کنترلی و نظارت بر تهیه و عرضه فرآورده‌های خام دامی و حفظ سلامت شهروندان بوده که محموله فوق معدوم، با فرد خاطی برخورد قانونی انجام و آن مکان نیز پلمپ گردید.

 

وی ضمن هشدار به متخلفانی که اقدام به عرضه کشتار غیرمجاز می‌کنند، تصریح کرد:کارشناسان شبکه دامپزشکی در برخورد با افرادی که سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازند هیچگونه مماشاتی ندارند.

 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پاوه با بیان اینکه تهیه دام از مراکز غیرمجاز موجب انتقال عوامل بیماری زا می‌گردد، افزود: شهروندان نیز ضمن خودداری از خرید کشتار غیرمجاز در زمان خرید گوشت حتما به مهر دامپزشکی بر روی لاشه توجه داشته باشند.

 

این مقام مسئول همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به اطلاع کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برسانند.

2 پاسخ برای “کشف محموله گوشت کشتار غیرمجاز در پاوه

  • محمودی در تاریخ بهمن 15, 1396 گفت:

    با سلام این خبر که الان منتشر شده است خدا را سر شاهد میگیرم بنده بعنوان کسی که گوشتش ضبط شده است به کلام خدا سوگند میخورم که این خبر دقیق مال یکسال قبل است ولی چون وضعیت رییس دامپزشکی اضطراری است وبه هردری میزند که از رییسی کنار گذاشته نشود هرخبری که مربوط به چند سال قبل هم باشد را منتشرمیکند تا بگویند فلانی پرکار است اولا چرا همه خبر ها مربوط به رییس است کارها را همکارهای خدوم انجام میدهند ولی ایشان باسم تنها خودش انتشار میدهد کسی که کل هفته تا ساعت ۱۲تو اداره نیست چرا الان جمعه ها هم به روستاها میرود توی نمازجمعه بنا به اخبار موثق ایشان جابجا میگردد لطفا منتشر کنید آقای صالحی ما تنها رسانه شهرمون سلام پاوه است لطفا انتقادها را هم منتشر کنید ممنون

  • شهروند در تاریخ بهمن 11, 1396 گفت:

    دست مریزاد.خسته نباشید