پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:07

مجمع فوق العاده انجمن پیام آوران زمین پاک پاوه (ژیوای) برگزار شد

مجمع فوق العاده انجمن پیام آوران زمین پاک پاوه (ژیوای) برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : مجمع فوق العاده انجمن پیام آوران زمین پاک پاوه (ژیوای)  با انتخاب هیئت مدیره جدید عصر دوشنه ۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این مجمع که با هدف افزایش تعداد اعضای هیات امنا، بررسی استعفای […]

به گزارش سلام پاوه : مجمع فوق العاده انجمن پیام آوران زمین پاک پاوه (ژیوای)  با انتخاب هیئت مدیره جدید عصر دوشنه ۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : این مجمع که با هدف افزایش تعداد اعضای هیات امنا، بررسی استعفای هیات مدیره انجمن و برگزاری انتخابات هیات مدیره جدید با سخنان حسن زاده مدیر عامل این انجمن شروع شد.

آشنا حسن زاده مدیرعامل انجمن ژیوای به معرفی انجمن، نحوه شکل گیری، تاسیس، مراحل طاقت فرسای ثبت و دریافت نهایی مجوز فعالیت انجمن اشاره و اظهار امیدواری کرد:این انجمن، که با تلاش و پیگیری های شبانه روز هیات موسس توانست مجوز فعالیت دریافت کند، بتواند در فرهنگ رفتاری مردم منطقه تاثیر مثبتی برجای بگذارد.

مدیرعامل انجمن ژیوایْ پاوه همچنین از فرماندار محترم شهرستان پاوه و همکاری دوستانه پرسنل فرمانداری شهرستان، به ویژه خانم فلاحی تشکر و قدردانی کرد.

وی همچنین به گروه کمیته عملیاتی مهار آتش انجمن اشاره و تاکید کرد تا همیشه قدردان زحماتشان هستیم.

مدیرعامل انجمن ژیوای به همکاری صمیمانه سایت ها و کانال های اطلاع رسانی سطح شهرستان اشاره و از همراهی همهٔ سایت ها و شبکه های اجتماعی با انجمن ژیوای تشکر و قدردانی کرد.

حسن زاده به استعفای بعضی از اعضای هیات امنا اشاره کرد و گفت: امروز اعضای حاضر در مجمع می توانند به عنوان هیات امنا اعلام حضور نمایند.

وی همچنین به استعفای هیات مدیره انجمن ژیوای اشاره کرد و گفت: با توجه به اساسنامه انجمن و پایان دو سال فعالیت هیات مدیره و همچنین باز کردن مسیر برای حضور جوانان و افکار نو و خلاق، هیات مدیره انجمن ژیوای استعفا داده است.

حسن زاده تاکید کرد: در مجمع فوق العاده امروز ثبت اسامی هیات امنا جدید و انتخابات هیات مدیره برگزار می شود.

پس از آن فروزان رسولی رئیس هیات مدیره انجمن ژیوای گزارش ۳ سال فعالیت انجمن را از آغاز ثبت انجمن تشریح کرد.

مجمع فوق العاده انجمن ژیوای با ثبت اسامی علاقمندان به حضور در هیات امنا انجمن ادامه پیدا کرد. پس از ثبت اسامی هیات امنا، اردلان حاتمی به عنوان نماینده فرمانداری پاوه و به منظور نظارت بر امر انتخابات، اعلام کرد تنها حاضرین در مجمعْ که برگهٔ هیات امنا را امضا کرده اند، می توانند در انتخابات هیات مدیره حضور یابند.

پس از آن ۱۱ نفر برای انتخابات هیات مدیره و ۲ نفر برای انتخاب بازرس نامزد شدند.

انتخابات با ۶۹ برگه رای، به تعداد حاضران در مجمع، برگزار شد.

در پایان عرفان رشیدی با ۶۳ رای، متین مقصودی با ۵۴ رای، مصباح محمدنیا با ۵۴ رای، فوزیه محمود ویسی با ۵۴ رای، صهیب ویسی با ۴۲ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و فواد ولدبیگی با ۳۵ رای و چیا مولودی با ۳۴ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین سعید (کاوان) صالحی با ۳۶ رای به عنوان بازرس اصلی و مهرداد سلیمی با ۲۴ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

شایان ذکر است طبق اساسنامه انجمن، هیات مدیره سابق انجمن ژیوای باید ظرف ۱۰ روز پس از برگزاری انتخابات، صورتجلسه مجمع فوق العاده را آماده و به ادارات مربوطه تحویل دهند و نشست پایانی خود را برگزار نماید.