ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:08

ساماندهی تخلیه نخاله های ساختمانی درکنار جاده شهرستان پاوه/هشدار به متخلفان

ساماندهی تخلیه نخاله های ساختمانی درکنار جاده شهرستان پاوه/هشدار به متخلفان

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از ساماندهی دپوی نخاله های ساختمانی در کنار جاده شهرستان پاوه با همکاری اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای پاوه و منابع طبیعی  خبر داد. مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : متاسفانه سابقا در هر قسمتی از […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از ساماندهی دپوی نخاله های ساختمانی در کنار جاده شهرستان پاوه با همکاری اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای پاوه و منابع طبیعی  خبر داد.

دادستان شهرستان پاوه

مسلم الماسی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : متاسفانه سابقا در هر قسمتی از جاده ها و مکان های گردشگری شهرستان پاوه شاهد  این بودیم که افرادی اقدام به تخلیه نخاله های ساختمانی میکردند و واقعا منظره ای بسیار زشت بوجود آمده بود. که باعث ناراحتی فعالان محیط زیست و مردم شده بود.

 

وی با بیان اینکه پیرو جلسه سه هفته گذشته جهت ساماندهی دپوی نخاله های ساختمانی اقداماتی صورت گرفته است افزود : طی دو هفته گذشته در دو سمت ورودی و خروجی شهر پاوه با هماهنگی اداره منابع طبیعی شهرستان ۲ مکان جهت تخلیه نخاله های ساختمانی جانمایی  و مشخص شد. (یک مکان نرسیده به شهر بانه وره و یک مکان در کیلومتر ۷جاده نوسود)و جهت راهنمایی رانندگان هم در طول مسیر و نیز در محل های موصوف اقدام به نصب تابلو گردیده است.

 

دادستان شهرستان پاوه ادامه داد و گفت : درهفته های گذشته کلیه محل هایی که سابقا درآنجا نخاله های ساختمانی بصورت پراکنده تخلیه میشده است توسط پرسنل خدوم اداره راهداری شهرستان پاکسازی گردید.لیست کلیه کامیون دارانی که درشهرستان به جابجایی و تخلیه نخاله های ساختمانی اشتغال دارند تهیه شده واز آنها اقدام به اخذ تعهد کتبی در راستای رعایت مصوبات موصوف خواهد شد.

 

مسلم الماسی با تذکر به متخلفان در دپوی نخاله های ساختمانی در شهرستان پاوه یاد آور شد : تخلیه نخاله های ساختمانی درکنار جاده وفق ماده ۷قانون اصلاح قانون ایمنی راهها و راه آهن جرم بود و میتواند تا دو سال حبس داشته باشد.

وی با توصیه به شهروندان به اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست افزود : شهرستان پاوه یکی از مناطق گردشگری و دارای ظرفیت های طبیعی بی نظیری در این زمینه می باشد،لیکن متاسفانه یکی از مواردی که مانع جذب گردشگر می شود و چهره ای زشت از شهر را نمایش میدهد تخلیه نخاله ساختمانی درکنارجاده بصورت گسترده است. لذا از شهروندان محترم خواهشمند است در صورت مشاهده، تخلیه نخاله های ساختمانی در کنار جاده و یا طبیعت،مراتب را به دادستانی اطلاع دهند.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در پایان از زحمات و تلاش های پرسنل اداره راهداری شهرستان پاوه که با وجود مشکلات فراوان تمام اقدامات مقتضی را انجام داده اند تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتگو و تدوین: فرهاد صالحی