ج 31 فروردین 1403 ساعت 06:42

توزیع بیش از ده میلیارد ریال کمک های مردمی میان نیازمندان باینگان

توزیع بیش از ده میلیارد ریال کمک های مردمی میان نیازمندان باینگان

به گزارش سلام پاوه:رئیس کمیته امدام امام خمینی(ره)شهر باینگان اعلام کرد:بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک های مردمی در بین مردم نیازمند بخش باینگان توزیع شده است.   ابراهیم یوسفی در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت:با توجه به بلای طبیعی زلزله در غرب استان کرمانشاه که خسارات مالی و جانی […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس کمیته امدام امام خمینی(ره)شهر باینگان اعلام کرد:بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک های مردمی در بین مردم نیازمند بخش باینگان توزیع شده است.

 

ابراهیم یوسفی در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت:با توجه به بلای طبیعی زلزله در غرب استان کرمانشاه که خسارات مالی و جانی فراوانی به بارآورد و همگان را به درد و تاسف انداخت اما با پذیرش واقعیت موجود و حضور در منطقه زلزله زده ثلاث و سرپل و رایزنی و هماهنگی با مدیر کل ساعی و همراه کمیته امداد به شهرستان پاوه و باینگان زمینه هدایت مقداری قابل توجه کمک های مردمی نقاط کشور به بخش باینگان فراهم شد.

 

یوسفی افزود:با حداکثر استفاده از شرایط پیش آمده بیش از ده میلیارد و پانصد میلیون ریال اقلام پتو.البسه.کنسروجات.برنج.روغن.خرما.وسائل منزل.انواع وسایل گرمایشی.رخت و خواب.قالی و زیر انداز.لوازم برقی و گاز سوز .کفش ولباس های درجه یک و البسه مستعمل و……در سطح منطقه باینگان توزیع شد.

وی ادامه داد:تعداد و مقدار این کمک های جذب شده به حد و وسعتی بود که تمامی مددجویان امداد در چند مورد.مددجویان بهزیستی .نیازمندان غیر تحت حمایت .حجره های طلاب علوم دینی .مراکز نیکوکاری و شوراهای شهر و روستا از آن بهره مند و برای اولین بار در سطح بسیار وسیع کمیته امداد جلوه ای از کمک های توزیعی و اهدای بسته های خوراکی .بهداشتی و پوشاک را به نمایش گذاشت.

 

رئیس کمیته امداد باینگان افزود:با عنایات مسئولین امداد استان و پیگیری های شبانه روزی کمیته امداد بخش باینگان روستای های مناطق صفر مرزی و محروم از بیشترین هدایا و اقلام اهدایی مردم نوعدوست ایران اسلامی بهره مند گردیدند.

 

وی در پایان افزود:با مستقل شدن اداره منطقه باینگان و ارتباط مستقیم با اداره کل کمیته امداد و اهتمام هرچه بیشتر امداد به خدمات رسانی به مناطق محروم و مرزی روزهای نوید بخش در جذب اعتبارات دولت خدمتگزار و رفع مشکلات بیش از پیش حوائج نیازمندان در انتظار این منطقه کمتر توجه شده می باشد.