پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:55

موضوع تأمین آب شهر«بانه وره»با جدیت دنبال می‌شود/آماده همکاری برای تأمین آب شهرک صنعتی پاوه هستیم

موضوع تأمین آب شهر«بانه وره»با جدیت دنبال می‌شود/آماده همکاری برای تأمین آب شهرک صنعتی پاوه هستیم

به گزارش سلام پاوه:نشستی با موضوع تأمین آب شهرک صنعتی پاوه با حضور مدیران عامل و معاونین و کارشناسان شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه ای استان،شرکت شهرکهای صنعتی و ادارات مرتبط برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این نشست،اظهار داشت: برای […]

به گزارش سلام پاوه:نشستی با موضوع تأمین آب شهرک صنعتی پاوه با حضور مدیران عامل و معاونین و کارشناسان شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، آب منطقه ای استان،شرکت شهرکهای صنعتی و ادارات مرتبط برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این نشست،اظهار داشت: برای تامین آب شهرک صنعتی پاوه، می‌توان از طرح انتقال آب «هانی کوان» به شهرکهای صنعتی استفاده کرد.

 

مهندس تخت شاهی تصریح کرد:اگرچه انتقال آب از «هانی کوان» زمان و هزینه بیشتری را می‌طلبد اما کار غیرممکنی نیست ولیکن ما به دنبال راهکاری هستیم تا در کوتاهترین زمان و با هزینه کمتری قابلیت اجرا داشته باشد.

 

وی در ادامه اظهار کرد:کوتاه ترین فاصله از تاسیسات آب و فاضلاب شهری(شهر باینگان)۱۶ کیلومتر است اما ما حاضر به همکاری در این راستا به منظور رونق بخشیدن به فعال شدن شهرک صنعتی و ایجاد اشتغال در شهرستان پاوه هستیم.

 

تخت شاهی سپس به بحث تامین آب شهر «بانه وره» اشاره کرد و گفت:تامین آب مهمترین مشکل آینده این شهراست، مردم «بانه وره» شایسته خدمت هستند و محوری ترین مشکل این شهر کمبود آب است.

 

وی با تأکید بر اینکه باید منبع تامین آب برای آینده شهر «بانه وره» پیش بینی شود، افزود: آب و فاضلاب شهری یا روستایی و یا هر سازمان یا اداره دیگری در این راستا متولی خدمات رسانی و در نهایت باید از هم اکنون به فکر تامین آب برای شهر «بانه وره» باشیم.

 

فرماندار پاوه:امسال یک روز قطعی آب در پاوه نداشتیم/تقدیر از مسئولان آبفافرماندار پاوه

 

فرماندار پاوه،به موضوع عدم قطعی آب شهر پاوه در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: طی سالیان گذشته بارندگی بیشتری داشتیم و منابع تامین آب نیز تغییری نداشته است، از سویی جمعیت افزایش یافته اما خوشبختانه امور آب و فاضلاب پاوه با مدیریت شایسته‌ای که بر تامین آب داشته است، طی ۱۰ ماه گذشته حتی یک روز با قطعی آب مواجه نشده ایم.

 

پرویز ایده پور یادآور شد:عملکرد امور آبفای شهرستان پاوه در مقایسه با سال گذشته روندی مثبت و شایسته تقدیر داشته است و در همین راستا از مدیر و پرسنل زحمت کش امور آبفای این شهرستان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

2 پاسخ برای “موضوع تأمین آب شهر«بانه وره»با جدیت دنبال می‌شود/آماده همکاری برای تأمین آب شهرک صنعتی پاوه هستیم

  • همشهری در تاریخ بهمن 8, 1396 گفت:

    جناب آقای فرماندار درست فرمودند آب در روز قطع نمی‌شود ولی از ساعات ۲۴ تا ۶ بامداد در خیابان رسالت حدود یک ماه چه جوابی دارند

  • ناشناس در تاریخ بهمن 8, 1396 گفت:

    سالهای سال میگن به زودی اب هانی کوان میرسه به پاوه .بیمارستان تجهیز میشه …بابا خب تمومش کنید وعده وحید بسه .مردم گرفتارن و نیازمند خدمات.اب پاوه که شبها قطعه …شهری مثل پاوه با شرایط اب و هوایی کوهستانی نباید کمبود اب داشته باشه