ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:48

سپاه برای رفع کمبودها در مناطق محروم وارد عرصه شده است/محرومیت زدایی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان در شهرستان

سپاه برای رفع کمبودها در مناطق محروم وارد عرصه شده است/محرومیت زدایی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان در شهرستان

به گزارش سلام پاوه : جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: محرومیت در این منطقه زیاد است و بعضی از نقاط شهرستان به ویژه روستاها از دسترسی به حداقل ها نیز بی بهره هستند و به همین دلیل سپاه ناحیه پاوه برای جبران این کمبودها وارد عرصه شده است. جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در […]

به گزارش سلام پاوه : جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه گفت: محرومیت در این منطقه زیاد است و بعضی از نقاط شهرستان به ویژه روستاها از دسترسی به حداقل ها نیز بی بهره هستند و به همین دلیل سپاه ناحیه پاوه برای جبران این کمبودها وارد عرصه شده است.

سرهنگ سلطان قلی

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار سلام پاوه  اظهار کرد: به دلیل وضعیت محرومیت در شهرستان پاوه برنامه های ویژه ای در این حوزه تدوین و اجرایی شده است.

سرهنگ ارسلان سلطان قلی افزود: متاسفانه محرومیت در این منطقه زیاد است و بعضی از نقاط شهرستان به ویژه روستاها از دسترسی به حداقل ها نیز بی بهره هستند و به همین دلیل سپاه ناحیه پاوه برای جبران این کمبودها وارد عرصه شده است.

وی گفت: اولویت اصلی سپاه نیز در این بخش استفاده از مشارکت و همراهی مردم محلی است، به گونه ای که سپاه در طرح های مختلف با تامین منابع مالی از همکاری مردم محلی نیز استفاده می کند.

جانشین سپاه ناحیه پاوه با اشاره به عمده فعالیت های این سپاه در شهرستان گفت: امسال نیز همچون سالیان گذشته سپاه ناحیه پاوه خانه های محروم در روستاها را شناسایی و نسبت به بهسازی این منازل اقدام کرده است.

سرهنگ سلطان قلی افزود: در این راستا بیش از ۵۴ سروریس بهداشتی ، ۳۰ مرمت خانه ، تعمیر مساجد شهرستان را در سال جاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بهسازی کرده ایم.

وی با بیان اینکه قرار است دو مسجد نیز در روستاهای داریان و بیدرواز احداث کنیم تصریح کرد: هم اکنون نیز بالغ بر چندین پروژه و طرح عمرانی و خدماتی در مناطق محروم شهرستان در دست اجرا است.

وی در پایان از به کارگیری تمام ظرفیت های سپاه برای محرومیت زدایی به ویژه در مناطق محروم خبر داد و گفت: باید به جایی برسیم که در شهرستان چیزی به نام مناطق محروم نداشته باشیم .

منبع : هزار ماسوله