پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:58

جلسه ستاد هماهنگی مراسمات دهه فجر بخش نوسود برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی مراسمات دهه فجر بخش نوسود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : جلسه ستاد برگزاری مراسمات ایام اله مبارک دهه فجر بخش نوسود با حضور اعضای شورای اداری و معتمدین در محل بخشداری نوسود تشکیل صبح امروز تشکیل شد .   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سعدی مصطفی زاده بخشدار نوسود در سخنانی ضمن تبریک پیشاپیش ،سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب […]

به گزارش سلام پاوه : جلسه ستاد برگزاری مراسمات ایام اله مبارک دهه فجر بخش نوسود با حضور اعضای شورای اداری و معتمدین در محل بخشداری نوسود تشکیل صبح امروز تشکیل شد .ستاد دهه فجر نوسود

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سعدی مصطفی زاده بخشدار نوسود در سخنانی ضمن تبریک پیشاپیش ،سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار این نظام مقدس مرهون ایمان و توکل به خداوند متعال ، رهبری حکیمانه انقلاب ، فداکاری ، همدلی و همزبانی ملت و دولت در تمامی عرصه های انقلاب بوده است .

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به حساسیت وضع کنونی و نقشه های شوم استکبار جهانی به برگزاری مطلوب مراسمات دهه فجر و حضور چشمگیر مردم در مراسمات و راهپیمایی یو م اله ۲۲ بهمن در بخش نوسود و با مشارکت فعال احاد مردم تاکید کرد .

 

در ادامه جلسه ماموستا مبارکشاهی امام جمعه شهر نودشه با اشاره به اوضاع جهانی ، حمله دولت ترکیه به مردم بی گناه و مظلوم عفرین سوریه را محکوم نمود و بیان داشت: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بدون امکانات و تجهیزات نظامی و تنها با تکیه بر انسجام و وحدت مردم و درایت و تدبیر بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران روی کار آمد.

 

ماموستا مبارکشاهی دهه فجر انقلاب را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستار توجه بیشتر به وضعیت اقتصادی مملکت و ایجاد رفاه عمومی برای مردم ایران اسلامی شد.

 

امام جمعه شهر نودشه ،نسل جوان کشور را نسلی پویا و تلاشگر در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی دانست و اظهار داشت: این نسل بر همان اصول اولیه انقلاب پایبندند و ان شا الله پله های ترقی را روز به روز مصمم تر از گذشته طی خواهند نمود .

 

ماموستا مبارکشاهی صداقت و شفافیت را اصل مهم در جلب اعتماد سازی مردم به مسئولین عنوان کرد. و خواستارساماندهی به امور جوانان و تسریع در اشتغال زایی و رفع محرومیت در منطقه شد.

 

در ادامه جلسه رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه نوسود و دبیر ستاد برگزاری مراسمات دهه فجر نوسود به هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسمات دهه فجر در بخش مرزی نوسود تاکید کرد.

 

منصور وهابی گفت:  آموزش و پرورش نوسود آمادگی لازم را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های این ایام را دارد.

 

در ادامه این نشست خسروی شهردار نوسود و سایر اعضا در ارتباط با دستور کار جلسه به ایراد سخن پرداختند و جلسه مصوباتی را بدنبال داشت .

 

ستاد دهه فجر نوسود