ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 02:06

برنامه و راهبرد استکبار نداشتن آرامش و امنیت در خاورمیانه است

برنامه و راهبرد استکبار نداشتن آرامش و امنیت در خاورمیانه است

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: برنامه و راهبرد استکبار و ایادی آن در منطقه، تنش و جنگ دائمی در خاورمیانه و بر هم زدن آرامش و امنیت این منطقه است. به گزارش  سلام پاوه و به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پاوه اظهار […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: برنامه و راهبرد استکبار و ایادی آن در منطقه، تنش و جنگ دائمی در خاورمیانه و بر هم زدن آرامش و امنیت این منطقه است.

به گزارش  سلام پاوه و به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پاوه اظهار کرد: قدرت های جهانی و مستکبران هرگز اجازه نخواهند داد آرامش و امنیت در خاورمیانه حاکم باشد.


وی حمله ترکیه به عفرین سوریه را پایان بحران و مشکلات منطقه خاورمیانه ندانست و گفت: داعش در منطقه تمام شد ولی قدرت های استکباری قصد دارند با این حرکت ترکیه تشدید بحران در منطقه ادامه داده شود تا این منطقه حائز اهمیت جهان هرگز آرامش و امنیت را به خود نبیند.

ماموستا قادری در ادامه با تبریک فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار کیفی و پرمحتوا شدن برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شد و گفت: تلاش شود برنامه ها در راستا و مسیر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد.

وی افزود: مردم شریف ایران در طول ۳۸ سال عمر با برکت انقلاب و نظام مقدس اسلامی همراه و در همه حال با ایثار، گذشت، فداکاری، صبر، متانت و استقامت در راستای اعتلای انقلاب و نظام تلاش کرده اند.

امام جمعه پاوه یادآور شد: مردم ما با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی هرگز قدمی از آرمان و اهداف خود عقب ننشسته اند لذا نیاز است مسئولان و دولتمردان برای رفع مشکلات اقتصادی آنها تلاش و جدیت مضاعفی داشته باشند.

در این جلسه معاون فرماندار پاوه هم گفت: در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۴۳ طرح و پروژه عمرانی با بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

سید نجیب میرانی، برگزاری جشن انقلاب در شهرها و روستاها، گلباران مزار مطهر شهیدان و دیدار مسئولان با خانواده های شهدا، دیدار مسئولان با امام جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری جنگ های شادی، ویزیت رایگان بیماران در مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی و برپایی ایستگاه صلواتی از برنامه های ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پاوه است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار: محمد هادی زامیاد