ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 15:30

طرح آشتی مدارس و دانش‌آموزان با کتابخانه عمومی وحدت پاوه

طرح آشتی مدارس و دانش‌آموزان با کتابخانه عمومی وحدت پاوه

به گزارش سلام پاوه:مسئول کتابخانه عمومی وحدت پاوه اعلام کرد:طرحی با عنوان آشتی مدارس و دانش آموزان با کتابخانه به صورت دوره ای و مداوم با بازدید دانش آموزان مدرسه راهنمایی حاج عنایت شیانی استارت خورد.   یوسف امینی نیا در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:در ادامه فعالیتهای کتابخانه عمومی وحدت پاوه و طرح […]

به گزارش سلام پاوه:مسئول کتابخانه عمومی وحدت پاوه اعلام کرد:طرحی با عنوان آشتی مدارس و دانش آموزان با کتابخانه به صورت دوره ای و مداوم با بازدید دانش آموزان مدرسه راهنمایی حاج عنایت شیانی استارت خورد.

 

یوسف امینی نیا در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:در ادامه فعالیتهای کتابخانه عمومی وحدت پاوه و طرح آشتی مدارس و دانشآموزان با کتابخانه که با هماهنگی قبلی صورت گرفت در سومین روز بهمن ماه سال جاری دانش آموزان مدرسه راهنمایی حاج عنایت شیانی کلاس آمادگی دفاعی خود را با بازدید و آشنایی با کتابخانه عمومی گذراندند.

وی در این بازدید ضمن خوش آمد گویی،به بیان اهمیت و ضرورت کتاب و کتابخوانی و جایگاه مدارس در روند پیشرفت این اهم به ایراد سخنانی پراخت و ضرورت طرح آشتی دانش‌آموزان و مربیان با کتابخانه نکاتی را بیان کرد.

امینی نیا در ادامه ضمن توضیح خدمات و امکانات بخش‌های مختلف کتابخانه از دانش آموزان خواست که از بخش های مختلف بازدید کرده و فرم های عضویت کتابخانه را در میان آنها توزیع نمود.

 

امینی نیا در پایان از همکاران کتابخانه وحدت و آقایان عبدالهی مدیر مدرسه، امینی و خوشخو از مربیان مدرسه حاج عنایت شیانی کمال تشکر و قدردانی را نمود.

در ادامه برنامه دانش آموزان ضمن بازدید ساعتی مطالعه را در کتابخانه با معرفی کتاب پیشگیری و آمادگی در برابر بحران‌ها نوشته دکتر برهان الدین ولدبیگی از نویسندگان بومی شهرستان،مفید گذراندند.