ج 31 فروردین 1403 ساعت 19:15

گزارش تصویری از اجرای عمومی تئاتر موزیکال“ماسی خانم و پشیلی” در پاوه

گزارش تصویری از اجرای عمومی تئاتر موزیکال“ماسی خانم و پشیلی” در پاوه

به گزارش سلام پاوه: تئاتر موزیکال“ماسی خانم و پشیلی کاری از گروه نمایشی صنم به اثری از بانو نرمین گیوچی ویژه کودکان شب گذشته با اجرای عمومی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به روی صحنه رفت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دومین نمایش ویژه کودک بانو نرمین گیوچی پس […]

به گزارش سلام پاوه: تئاتر موزیکال“ماسی خانم و پشیلی کاری از گروه نمایشی صنم به اثری از بانو نرمین گیوچی ویژه کودکان شب گذشته با اجرای عمومی در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه به روی صحنه رفت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دومین نمایش ویژه کودک بانو نرمین گیوچی پس از موفقیت و استقبال شهروندان از نمایش تیتیل و بیبیل اینبار در شرایطی که استرس و فشارها و اضطراب ناشی از زلزله اخیر در استان کرمانشاه و برای دوری کودکان از این فضای التهاب آور در قالب تئاتر موزیکال “ماسی خانم و پشیلی” با استقبال شهروندان به روی صحنه رفت .

گفتنی است  تئاتر موزیکال“ماسی خانم و پشیلی سه شنبه(سوم بهمن ماه) راس ساعت ۲۰ برای خانواده ها به اجرای عمومی گذاشته می شود.

علاقمندان جهت تهیه بلیط به لوازم التحریر بابک رحیمی (۰۹۳۵۹۴۵۴۲۴۲) مراجعه نمایند. لازم به ذکر است در ورودی سالن نیز بلیط فروشی انجام می شود.

 

یک پاسخ برای “گزارش تصویری از اجرای عمومی تئاتر موزیکال“ماسی خانم و پشیلی” در پاوه

  • ناشناس در تاریخ بهمن 4, 1396 گفت:

    با تشکر