ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:03

امام جمعه پاوه: دفاع مقدس به لحاظ سياسي و نظامي در جهان بي نظير است

امام جمعه پاوه: دفاع مقدس به لحاظ سياسي و نظامي در جهان بي نظير است

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاوه :امام جمعه پاوه گفت: با توجه به دو هزار و 900 روز دفاع و جنگ ملت بزرگ ايران با متجاوزان، يك وجب خاك كشورمان در دست متجاوزان نماند و بدون دادن هيچ امتيازي اين جنگ را تمام كرديم كه اين مهم در جنگ […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری پاوه :امام جمعه پاوه گفت: با توجه به دو هزار و 900 روز دفاع و جنگ ملت بزرگ ايران با متجاوزان، يك وجب خاك كشورمان در دست متجاوزان نماند و بدون دادن هيچ امتيازي اين جنگ را تمام كرديم كه اين مهم در جنگ هاي دنيا بي نظير است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري پاوه ماموستا ملا “قادر قادري” روز يكشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس و مسوولان پاوه افزود: رژيم بعث عراق با حمايت امام جمعه پاوههمه جانبه استكبار و بسياري از كشورهاي جهان جنگي تمام عيار را عليه انقلاب نوپاي ملت ايران آغاز كرد در حالي كه نيروهاي مسلح ما انسجام لازم را نداشتند.
وي گفت: مهمترين خاطره من از هنگام آغاز جنگ سخن حضرت امام (ره) در ديدار با جمعي از مسوولان آن زمان در جماران بود كه با خونسردي كامل فرمودند دزدي آمده و چند سنگ پرتاب كرده است كه اين جمله روحيه مضاعفي را به مردم و رزمندگان داد.
ماموستا قادري با تشريح اوضاع كنوني جهان به مقايسه اين وضعيت با 34 سال گذشته پرداخت و گفت: وجود رسانه هاي متعدد و توسعه و پيشرفت سريع فن آوري در جهان موجب شده كه انسان ها از دين و آخرت غفلت كنند كه اين بسيار خطرناك است.
وي با بيان اينكه امروز دنيا به ميدان مسابقه اي براي بدست آوردن قدرت و ثروت شده و انسانها در اين راه از هيچ كاري اعم از جنگ و خونريزي، ظلم به ملت هاي فقير اهانت به مقدسات پرهيز نمي كنند و روزانه جان هزاران نفر بيگناه در سراسر جهان گرفته مي شود تا عده اي به قدرت و ثروت برسند.
امام جمعه پاوه افزود: دنيا براي جمعي شيرين و براي تعداي تلخ است كه همين تلخي و شيريني ها موجب غفلت از دين و توجه به دنيا و مسائل آن شده است كه خطرناك است و نياز به هوشياري و آگاهي دارد.
وي اظهار كرد: در دوران دفاع مقدس عشق، اخلاص و علاقه جوانان به دين و آب و خاك موجب شد تا ملت ايران از جنگ هشت ساله اي كه دشمنان بر ما تحميل كردند سربلند بيرون آيد اما امروز مسائل دنيوي و توجه بيش از حد به آن موجب شده اين عشق، علاقه و اخلاص ضعيف شود.
ماموستا قادري افزود: امروز دشمنان فكر جوانان ما را هدف قرار داده اند تا با تضعيف اعتقادات آنها نگذارند آن اخلاص و عشق و علاقه جوانان ما در اين برهه نيز آنها را با شكست مواجه كند لذا نياز است مسئولان، والدين و علماي ما با تزريق آگاهي، بصيرت و هوشياري به جوانان توطئه هاي دشمنان را نقش بر آب كنند.
امام جمعه پاوه در ادامه با تبريك بازگشايي مدارس و آغاز تلاش در جهت ارتقاي علم و دانش گفت: همه مسوولاني كه امروز تصميم گيري براي كشور در دست آنهاست تربيت شدگان مدارس هستند لذا بايد بصورت جدي و با حساسيت ويژه به آموزش وپرورش نگاه كنند و در رفع مشكلات اين سازمان مهم و حساس تلاش كنند.
در اين مراسم فرماندارشهرستان پاوه با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت پاسداشت وگراميداشت اين هفته پاسداشت حماسه،ايثار،فداكاري،دلاورمردي واز جان گذشتگي رزمندگان ومقاومت وايستادگي وپايداري ملت سر افراز ايران اسلامي است