پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:17

برگزاری دومین جشنواره منطقه ای عکس اورامانات در جوانرود

برگزاری دومین جشنواره منطقه ای عکس اورامانات در جوانرود

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلا می جوانرود اعلام کرد:دومین جشنواره عکس اورامانات با گستره منطقه ای غرب کشور در شهرستان جوانرود برگزار میشود. بهزاد بهمنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:این جشنواره از سلسله برنامه های شاخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه است که با پیشنهاد […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلا می جوانرود اعلام کرد:دومین جشنواره عکس اورامانات با گستره منطقه ای غرب کشور در شهرستان جوانرود برگزار میشود.

بهزاد بهمنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:این جشنواره از سلسله برنامه های شاخص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه است که با پیشنهاد این اداره و تصویب کمیته ارزیابی طرح های اداره کل  اجرا میشود که گستره آن منطقه غرب کشور میباشد.

بهمنی افزود:علاقمندان آن مناطق می توانند آثار خود را که از منطقه اورامانات(شهرستانهای پاوه- جوانرود- روانسر وثلاث بابا جانی)ثبت نموده اند به دبیرخانه جشنواره ارسال و شرکت نمایند

بهمنی موضوعات این جشنواره را طبیعت اورامانات،فرهنگ،آداب رسوم و پوشش مردم اورامانات،اقتصاد مقاومتی و زلزله اخیر در استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت:هدف از این جشنواره ترغیب وتشویق علاقمندان این رشته، شناساندن بهتر جاذبه های طبیعی اورامانات، نشان دادن عمق درد ورنج مردم زلزله زده استان کرمانشاه  میباشد.

وی افزود:با توجه به وجود زمینه و استعداد آن در شهرستان جوانرود و نیز سابقه برگزاری آن در سال گذشته که با استقبال خوبی همراه بود ان شاء الله امسال نیز شاهد استقبال بهتر علاقمندان خواهیم بود.

 

بهزاد بهمنی در پایان اعلام کرد: این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه و همکاری انجمن عکاسان کرمانشاه وجوانرود برگزار میشود  مهلت ارسال آثار از تاریخ ٣٠ دی ماه تا ٣٠ بهمن ماه سالجاری میباشد که پس از رسیدن آثار وبررسی آن توسط داوران نمایشگاهی از آثار منتخب دایر و طی مراسم اختتامیه از نفرات برتر هررشته تجلیل به عمل خواهد آمد.