ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 04:48

سیزدهمین نشست کتابخوان کتابخانه ای عمومی بعثت پاوه برگزار شد

سیزدهمین نشست کتابخوان کتابخانه ای عمومی بعثت پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:سیزدهمین نشست کتابخوان کتابخانه ی عمومی بعثت پاوه با حضور علاقمندان عصر روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۹۶در محل این  کتابخانه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ادامه نسشت های کتابخوان کتابخانه ی بعثت پاوه که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ […]

به گزارش سلام پاوه:سیزدهمین نشست کتابخوان کتابخانه ی عمومی بعثت پاوه با حضور علاقمندان عصر روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۹۶در محل این  کتابخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ادامه نسشت های کتابخوان کتابخانه ی بعثت پاوه که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب در مدت دو سال است این اقدام فرهنگی و مدنی برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

پیام حسن زاده در این نشست ضمن ‎عرض خوش آمدگویی به حضار،مقدمه ای درباره برنامه های فرهنگی نهادکتابخانه های عمومی و اهداف آن در چند سال اخیر اشاره و توضیحاتی ارائه داد.

‎در ادامه داوطلبان به ارائه و معرفی کتاب و تحلیل کتابهای پیشنهادی خود نمودند،از جمله میتوان به کتابهای(تاریخ مدرن ایران نوشته ی :یرواند آبراهامیان،روزی به درازای یک قرن نوشته ی :چنگیز آیتماتوف،رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند نوشته ی باربارا دی آنجلیس) اشاره نمود که بە ترتیب توسط آقایان احسان مرادی و فواد ولدبیگی و خانم فرمیسک ژاله ارائه و معرفی گردیدند.

گفتنی است هدف از تشکیل نشست کتابخوان کتابخانه ای عمومی توسعه رشد رفتار مدنی و فرهنگی در سراسر شهرستان حتی روستاهای دور‌ دست و نیز جمع‌های کوچک خانوادگی است تا به مرور با درونی شدن عادت مطالعه منجر گردد.