س 29 اسفند 1402 ساعت 05:44

حضور انجمن خیریه احیاء در آموزش و پرورش منطقه باینگان

حضور انجمن خیریه احیاء در آموزش و پرورش منطقه باینگان

به گزارش سلام پاوه:در راستای حمایت از کودکان معلول اعضای انجمن خیریه انجمن حمایتی،توانبخشی کودکان معلول شهرستان پاوه(احیاء)در آموزش و پرورش منطقه باینگان حضور یافتند. به گزارش سلام خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان با تبریک تاسیس انجمن حمایت احیا و حمایت از کودکان معلول شهرستان افزود:در سطح استان و شهرستان انجمن […]

به گزارش سلام پاوه:در راستای حمایت از کودکان معلول اعضای انجمن خیریه انجمن حمایتی،توانبخشی کودکان معلول شهرستان پاوه(احیاء)در آموزش و پرورش منطقه باینگان حضور یافتند.

به گزارش سلام خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان با تبریک تاسیس انجمن حمایت احیا و حمایت از کودکان معلول شهرستان افزود:در سطح استان و شهرستان انجمن های خیریه و حمایتی متعددی وجود دارد ولی جای چنین انجمن حمایتی در این بین مشهود و خالی بود که این خلا با همت دوستان و عزیزان تکمیل شده است.

حبیب اله مستوفی افزود:جامعه فرهنگیان منطقه باینگان همیشه در امور خیریه پیشقدم و مدد کار و یار و یاور انجمن های حمایتی بوده و به صورت ماهیانه بخشی از حقوق آنان به این موسسه ها واریز می شود.

وی تاکید نمود که اطلاع رسانی لازم در مورد انجمن احیاء به همکاران انجام گرفته،که ان شاء الله شاهد کمک و یاری همکاران به این انجمن باشیم.

هوشیار عبدالله زاده یکی از اعضای انجمن احیاء ضمن تقدیر و تشکر از فرهنگیان و آموزش و پرورش منطقه باینگان  گفت:در سطح شهرستا ن پاوه حدود ۹۰۰نفر کودک معلول وجود دارد که آمار نسبتا بالایی است و انجمن نیز در مرحله اول مصوب کرده است که کودکان زیر ۱۲ سال را تحت پوشش قرار دهد.

وی از همکاران فرهنگی باینگان درخواست نمود که جهت نیل به اهداف تعریف شده،آنچه را که در استطاعت و توان دارند این موسسه و انجمن را یاری نموده و در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه سهیم شوند.