پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:28

نشست شناسایی و معرفی استعدادها در صنایع دستی و تولیدات بومی در بخش نوسود برگزار شد

نشست شناسایی و معرفی استعدادها در صنایع دستی و تولیدات بومی در بخش نوسود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : نشست شناسایی و معرفی استعداد های در بخ صنایع دستی و تولیدات بومی در بخش نوسود برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بنا به دعوت بخشداری نوسود جلسه ای راس ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه  با حضور بخشدار نوسود ، اداره صنعت و معدن ، میراث فرهنگی و گردشگری […]

به گزارش سلام پاوه : نشست شناسایی و معرفی استعداد های در بخ صنایع دستی و تولیدات بومی در بخش نوسود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بنا به دعوت بخشداری نوسود جلسه ای راس ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه  با حضور بخشدار نوسود ، اداره صنعت و معدن ، میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ، شهرداران و شواراهای اسلامی نوسود و نودشه و دهیاران روستایی به منظور هماهنگی و برنامه ریزی حمایت از تولیدات بومی و صنایع دستی منطقه در محل سالن جلسات  این بخشداری برگزار گردید .

 

مصطفی زاده بخشدار نوسود ضمن تشریح اهداف جلسه در رابطه با نمایشگاه ملی که از ۱۵ اسفند ماه لغایت ۲۵ اسفند در فرهنگ سرای خاوران مرکز تهران برگزار میگردد توضیحاتی را بیان نمود .

 

وی مشارکت تولید کنندگان صنایع دستی ، تولیدات و مهارتهای بومی و شناسایی استعدادها و پتانسیلهای منطقه را جهت ارائه در نمایشگاه ضروری دانست که پس از بحث و بررسی و تبادل نظر حاضرین در جلسه تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:

 

 

مصوبات جلسه شناسایی و معرفی استعدادها در بخش صنایع دستی و تولیدات بومی مورخه ۲۷/۱۰/۹۶  نوسود

 

ردیف

عنوان مصوبه

مسئول پیگیری

 ۱-

مقرر گردید در جلسات آتی شهرستان موضوع اختصاص تعداد ۵ غرفه در نمایشگاه فوق الذکربرای عرضه صنایع دستی و مهارتهای شهرها و روستاهای بخش نوسود لحاظ گردد:

میراث فرهنگی ، صنایع دستی  و گردشگری پاوه

۲-

یک غرفه ویژه صنایع دستی ، نمایشگاه عکس و مهارتهای روستای هجیج با تامین هزینه های مالی آن با مدیریت دهیاری روستای هجیج و سایر دهیاران مد نظر قرار گیرد.

دهیار روستای هجیج

با همکاری سایر دهیاران

۳-

دو غرفه ویژه صنایع دستی و مهارتهای شهر نودشه با تامین هزینه های مالی آن با مدیریت شهرداری نودشه مد نظر قرار گیرد.

شورای اسلامی و شهردار نودشه

۴-

یک غرفه ویژه صنایع دستی و مهارتهای شهر نوسود با تامین هزینه های مالی آن با مدیریت شهرداری نوسود مد نظر قرار گیرد.

شورای اسلامی و شهردار نوسود

۵-

یک  غرفه ویژه صنایع دستی و ارائه مهارتها و موزه روستای  شرکان با تامین هزینه های مالی آن با مدیریت دهیار روستای شرکان و همکاری سایر دهیاران مد نظر قرار گیرد.

دهیار روستای شرکان

با همکاری سایر دهیاران