پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 01:44

معاون فرماندار:کیفیت وسلامت نان از اهمیت ویژه ای برخوردار است/ نظارت دقیق و مستمر درتامین نان با کیفیت

معاون فرماندار:کیفیت وسلامت نان از اهمیت ویژه ای برخوردار است/ نظارت دقیق و مستمر درتامین نان با کیفیت

به گزارش سلام پاوه:کارگروه آرد و نان شهرستان پاوه که به ریاست سید نجیب میرانی معاون فرماندار و با حضور اعضای کارگروه و مدیرکل غله وبازرگانی منطقه ۹ کشور در فرمانداری پاوه برگزار گردید،   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:معاون فرماندار پاوه با اشاره به اهمیت موضوع نان به عنوان قوت اصلی مردم بر ارتقای کیفی سلامت نان و تعامل […]

به گزارش سلام پاوه:کارگروه آرد و نان شهرستان پاوه که به ریاست سید نجیب میرانی معاون فرماندار و با حضور اعضای کارگروه و مدیرکل غله وبازرگانی منطقه ۹ کشور در فرمانداری پاوه برگزار گردید،

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:معاون فرماندار پاوه با اشاره به اهمیت موضوع نان به عنوان قوت اصلی مردم بر ارتقای کیفی سلامت نان و تعامل و اهتمام جدی بر نظارت کامل امور آرد و نان و رفع مشکلات و بازدید و نظارت تیم های بازرسی تاکید کرد.

 

سید نجیب میرانی افزود:ادارات صنعت معدن وتجارت و بهداشت و اتحادیه خبازان شهرستان با نظارت دقیق و مستمر درتامین نان با کیفیت،در جهت جلب رضایت آحاد مردم تلاش نمایند.

 

وی با بیان اینکه افزایش کیفیت نان یکی از اولویت های این کارگروه میباشد بر بازرسی های مستمر بر پخت نان با کیفیت تأکید کرد.

 

میرانی ضمن تأکید بر تشدید بازرسی ها در این صنف،ادامه داد:کارگروه آرد و نان شهرستان باید در راستای سلامت جامعه، حفظ بهداشت شخصی و بهداشت محیط کار خبازان را از اولویت های کنترل و نظارت قرار دهد. معاون فرماندار پاوه خواستار مهارت آموزی بیشتر بصورت علمی وعملی کارگران خبازیها شد.

 

میرانی با اشاره به فرسوده شدن دستگاههای پخت نان خبازیهای شهرستان بر نوسازی این دستگاهها به منظور بهبود کیفیت نان وارتقای آن تأکید کرد.

 

وی تصریح کرد:قصور در موضوع نان  توسط هر سازمان وشخص حقیقی و حقوقی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست  و با خاطیان برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

 

در این جلسه اعضاء نقطه نظرات و پیشنهادات خود را د رزمینه کیفیت وبهداشت آرد ونان ،مکانهای خبازیها  بازرسی  ومهارت آموزی کارگران خبازی ها ارائه دادند.