ج 31 فروردین 1403 ساعت 22:45

همایش مهارتهای زندگی با حضور خانواده های کارکنان دادگستری شهرستان پاوه برگزارشد

همایش مهارتهای زندگی با حضور خانواده های کارکنان دادگستری شهرستان پاوه برگزارشد

 به گزارش سلام پاوه : همایش مهارتهای زندگی با حضور خانواده های کارکنان دادگستری شهرستان پاوه صبح امروز در سالن جلسات دادگستری پاوه برگزارشد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این همایش امام جمعه پاوه به تشریح اهمیت نقش خانواده در تربیت فرزندان وسلامت جامعه پرداخت و گفت تربیت صحیح از ازدواج درست آغاز […]

 به گزارش سلام پاوه : همایش مهارتهای زندگی با حضور خانواده های کارکنان دادگستری شهرستان پاوه صبح امروز در سالن جلسات دادگستری پاوه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این همایش امام جمعه پاوه به تشریح اهمیت نقش خانواده در تربیت فرزندان وسلامت جامعه پرداخت و گفت تربیت صحیح از ازدواج درست آغاز میشود .همایش مهارتهای زندگی دادگستری پاوه

 

ماموستا ملا قادرقادری به اهمیت ازدواج از دیدگاه اسلام پرداخت وگفت گفت ازدواج یک تکلیف وامر الهی،انسانی وفطری است که در اسلام بر آن تأکید شده است .

 

امام جمعه پاوه با استناد به آیات قرآنی گفت تربیت افراد جامعه به خصوص نزدیکان انسان وبه ویژه فرزندان واهل خانه در خانواده مسلمانان جزو وظیفه وتکلیف دین میبین اسلام است .

 

وی نقش مادران را در سلامت خانواده وجامعه حائز اهمیت دانست و وگفت مادر در خانواده نقش مهم واساسی در امنیت خانه،سلامتی فرزندان وآرامش همسر وحفظ خانواده دارد .

 

ماموستا قادری با توصیه دختران وپسران به انتخاب درست و با آگاهی برای ازدواج گفت نتیجه یک انتخاب درست یک خانواده سالم وجامعه سالم است .

 

در این نشست رئیس دادگستری شهرستان پاوه هدف از برگزاری این همایش را تکریم وتجلیل خانواده های کارکنان عنوان کرد و گفت اگر همسران و فرزندان شما در جامعه موفق هستند به واسطه زحمات و تلاشهای شما در ایجاد یک فضای آرام برای آنان است .

 

تاری وردی نقش خانواده های کارکنان را در ایجاد انگیزه وروحیه به کارکنان را برای خدمت بهتر به مردم مهم داست وگفت برای رفاه حال کارکنان وخانواده های آنان تمام تلاش خود را بکار خواهم گرفت .