پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:21

دیدار اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود با امامان جمعه شهرهای نودشه و نوسود/عکس

دیدار اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه نوسود با امامان جمعه شهرهای نودشه و نوسود/عکس

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت هفته ی شورای آموزش و پرورش(۲۴دیماه لغایت۳۰)اعضای شورای آموزش و پرورش،مدیران و کارشناسان اداره با ائمه ی جمعه شهر های نوسود و نودشه دیدار کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:حاج ماموستا عینی امام جمعه شهر نوسود ضمن تبریک این هفته و تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش منطقه در سخنانی […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت هفته ی شورای آموزش و پرورش(۲۴دیماه لغایت۳۰)اعضای شورای آموزش و پرورش،مدیران و کارشناسان اداره با ائمه ی جمعه شهر های نوسود و نودشه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:حاج ماموستا عینی امام جمعه شهر نوسود ضمن تبریک این هفته و تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش منطقه در سخنانی مشورت با افراد ‌‌‌‌آگاه،آزاد و با ایمان علاقمند و دلسوز را در جهت پیشبرد امور در دنیای کنونی ضروری دانست.

 

وی اساسی ترین کار در جامعه را ارتقاء تعالیم و تربیت و تقویت تدین و باور های دینی بر شمرد و بر اجرای این مهم در مدارس تاکید کرد.

 

امام جمعه شهر نودشه نیز ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش و ابراز خرسندی از دیدار با فرهنگیان منطقه در طی سال تحصیلی به مناسبت های خاص و ابراز ارادت و علاقه به فرهنگیان و تبریک موفقیت ها و کسب رتبه های برتر اداره در سطح استان به عناوین مختلف با اشاره به اهمیت علم و آگاهی همراه با تزکیه و معنویت گفت انسان دارای دو بعد جسم روح است که علم جسم را وتزکیه روح را بارور می سازد لذا دانش و آگاهی باید همراه با تزکیه و معنویت باشد.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی افزود:همان طور که به مسائل ظاهری رسیدگی می شود باید پرورش روح هم مورد توجه قرار گیرد چرا که در اسلام هم به زینت و آراستگی ظاهری و هم به زینت باطنی و تزکیه و تهذیب نفس و آرامش و آسایش درونی و باطن انسان توصیه و تاکید شده است وی تعلیم و تربیت را اصلی مهم در دین و جامعه دانست و رسالت پیامبران و معلمین را در جهت آگاهی بخشی و هدایت افراد را در یک مسیر بیان نمود تا افراد بتوانند با برقراری ارتباط با خالق خود به کمال واقعی برسند.

امام جمعه نودشه رسالت آموزش و پرورش را تربیت و آموزش عنوان کرد و توجه به این دو مقوله مهم را در دنیای پر زرق و برق و حرفه ای امروزی بسیار مهم برشمرد.

 

بخشدار نوسود نیز در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از همدلی و همراهی اعضای شورا با اداره ی آموزش و پرورش،کار شورایی را به لحاظ ساختار و شیوه ی عمل در مقایسه با تصمیمات انفرادی بهتر و مناسب دانست که در آن احتمال خطا و لغزش به حداقل ممکن می رسد.

مصطفی زاده آموزش و پرورش را پایه و اساس توسعه دانست و استفاده از خرد جمعی را بهترین فاکتور برای رسیدن به توسعه پایدار عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود نیز در سخنانی آموزش و پرورش را بزرگترین جامعه انسانی و دستگاه فرهنگی در کشور بر شمرد که برای اداره و پیشرفت امور بی نیاز از مشورت نیست.

 

منصور وهابی با اشاره به مقدم بودن تصمیمات گروهی بر تصمیمات شخصی در اداره و مدارس منطقه اساس پیشرفت و توسعه را تفکر گروهی عنوان کرد و بیان داشت که تفکر گروهی نیز جز با مشارکت همگانی محقق نمی شود.

وهابی ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد یک ساله آموزش و پرورش،کسب رتبه سوم در سال گذشته و رتبه دوم در ارزیابی سالانه ی اداره کل ازگ فعالیت های مناطق در سال تحصیلی ۹۵_۹۶را مرهون همکاری و همراهی اعضای شورای آموزش و پرورش با اداره و تلاش مضاعف مجموعه ی همکاران آموزشی و اداری دانست و از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.