پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:20

مشکلات بخش مرزی باینگان مورد بررسی قرار گرفت

مشکلات بخش مرزی باینگان مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش سلام پاوه:مشکلات بخش مرزی باینگان بررسی و راهکار‌های لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از صدا و سیمای کرمانشاه:فرماندار پاوه در بررسی طرح‌های روستای تاریخی دودان در خصوص تامین اعتبارمورد نیاز برای تامین آب شرب روستا قول مساعد داد. در ادامه مسئولان از روستای تین […]

به گزارش سلام پاوه:مشکلات بخش مرزی باینگان بررسی و راهکار‌های لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از صدا و سیمای کرمانشاه:فرماندار پاوه در بررسی طرح‌های روستای تاریخی دودان در خصوص تامین اعتبارمورد نیاز برای تامین آب شرب روستا قول مساعد داد.

در ادامه مسئولان از روستای تین بازدید از نزدیک مسائل ومشکلات این روستا از جمله کمبود آب شرب، مستهلک بودن خانه بهداشت روستا وبازنگری طرح هادی روستا با هدف توسعه آن را بررسی کردند.

 

تسطیح زمین ورزشی و روشنایی معابر مسیر سراب روستا از جمله مشکلات ودرخواست‌های مردم بود که در این بازدید مورد موافقت قرار گرفت.

 

 

فرماندار پاوه قول داد برای رفع مشکل آب شرب روستا‌های دودان و تین در کمیته برنامه ریزی اعتبار مورد نیاز را مصوب کند.

 

بازدید از روستای زردویی

بخشدار باینگان هم به خدمات ارائه شده در این روستا اشاره کرد وگفت: اجرای فاز اول بافت روستا شامل دیوار چینی، سنگفرش معابر، بتن ریزی و احداث المان با ۵ میلیارد ریال و اجرای طرح شبکه ولوله گذاری فاضلاب به طول ۲۴۰ متر و اعتبار ۳۷۰ میلیون ریال بوده است.

 

بازدید‌ روستای میرعبدلی و مهمترین مشکل روستا کمبود آب شرب

 

فرماندار پاوه گفت:طرح تامین آب شرب روستای میر عبدلی شامل بهسازی چشمه، احداث ایستگاه پمپاژ، خط انتقال، ساخت مخزن و اجرای شبکه داخلی روستا با اعتبار ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلون ریال امسال اجرا وبه بهره برداری می‌رسد.

 

ایده پور مهمترین انگیزه مردم برای ماندگاری در روستا‌ها را داشتن اشتغال پایدار ودرامد مناسب دانست وبر تلاش مسئولان برای فراهم کردن بستر وزمینه لازم برای اشتغال در روستا‌ها تاکید کرد.

2 پاسخ برای “مشکلات بخش مرزی باینگان مورد بررسی قرار گرفت

  • شهروند در تاریخ دی 23, 1396 گفت:

    جناب آقای فرماندار شما میفرمائید که درکمیته برنامه ریزی اعتبار مورد نیاز مصوب میکنید ، احتمالا این مصوبات نیز در مرحله بعد ودر سطح استان به سرنوشت مصوبات سالهای گذشته دچار میشوند. جناب فرماندار محترم ازشما تقاضامندیم که مصوبات کمیته برنامه ریزی طی سه سال گذشته رو اعلام کنید وبفرمائید که چند درصد از آنها به جذب اعتبار وتخصیص نهایی منجر شده است؟ خواهشا” لطف کنید بیش از بازدیدها ، جلسه گذاشتن و مصوبات بی ثمر برای جذب اعتبارات تلاش فرمائید. چرا که واقعا”بدون هیچ غرض ورزی وجهت گیری عرض میکنم مردم سطح شهرستان پاوه در چند سال اخیر از این جلسات وبازدیدها تغییرات وپیشرفت چشمگیری احساس نکرده اند ، آقای فرماندار شما به وضعیت راهها ، سیما و چشم انداز شهرها ، وضعیت بهداشت ودرمان ، وضعیت دفع فاضلابها ، تامین آب شرب ، طرح های هادی نیمه تمام روستاها و ده ها کمبود دیگر بنگرید ، خود گویای همه چیز است . ( از مدیریت محترم سایت نیز خواهشمند است نظر اینجانب را درج نمایند ، چون درغیر اینصورت خلاف رسالت خویش عمل میفرمائید وباعث سلب اعتماد شهروندان نسبت به سایت سلام پاوه میشوند)

    • ناشناس در تاریخ دی 23, 1396 گفت:

      آخر عزیز مدیریت سایت نمیداند شما آدم هستید
      ربوت هستید
      اخر شما بی نام و نشان چرا از آنچه می نویس می هراسی
      مثلا نامت را بنویسی فردا بازداشت میشی
      اصلا جناب فرماندار نظر شما رویت می کنند.
      این آقای صالحی بارها گفت کامنت بی نام و نشان تایید نمی کنم ولی باز…..