پ 30 فروردین 1403 ساعت 09:54

زلزله ۴ واحد مسکونی بخش کوزران کرمانشاه را تخریب کرد

زلزله ۴ واحد مسکونی بخش کوزران کرمانشاه را تخریب کرد

به گزارش سلام پاوه: بخشدار کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه از تخریب چهار واحد مسکونی روستایی این بخش به دلیل زلزله چهارشنبه شب خبر داد. حمید شرفی به در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: پس از وقوع این زلزله سیستم مخابرات دچار اخلال شد که خوشبختانه این مشکل اکنون برطرف شده است. وی افزود: براساس […]

به گزارش سلام پاوه: بخشدار کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه از تخریب چهار واحد مسکونی روستایی این بخش به دلیل زلزله چهارشنبه شب خبر داد.

حمید شرفی به در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: پس از وقوع این زلزله سیستم مخابرات دچار اخلال شد که خوشبختانه این مشکل اکنون برطرف شده است.


وی افزود: براساس برآوردهایی که تاکنون انجام شده چهار واحد مسکونی روستایی بر اثر زلزله امشب خسارت دیده اند.

بخشدار کوزران با بیان اینکه این زلزله خسارت جانی نداشته است، عنوان کرد: تیم های امدادی هم اکنون در منطقه حضور دارند و در مناطق روستایی به گشت زنی می پردازند.

شرفی با بیان اینکه ده اکیپ امدادی هلال احمر در سطح بخش حضور دارند افزود : اوضاع آرام است و انتظار این است که مردم به شایعات گوش ندهند .

زلزله ای به بزرگی ۴٫۷ ریشتر‌ ساعت ۱۹ و ۲۶ دقیقه بخش کوزران را لرزاند، این ‌زمین لرزه علاوه بر کرمانشاه در شهرهای منطقه اورامانات و سنندج نیز احساس شد.

بخش کوزران با ۱۰۸ روستا و ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری شهر کرمانشاه واقع شده است.

گفتگو : صهیب زربان