پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:08

هر ملتی که در رفاه باشد، هرگز سخن بیگانگان در آن تأثیر نخواهد کرد / ملت ایران، لبخند آمریکا را باور نخواهد کرد

هر ملتی که در رفاه باشد، هرگز سخن بیگانگان در آن تأثیر نخواهد کرد / ملت ایران، لبخند آمریکا را باور نخواهد کرد

به گزارش سلام پاوه : ماموستا قادری در حاشیه کلاس هفتگی تفسیر و اخلاق مسجد قباء پاوه، با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: هر ملتی که در رفاه باشد هرگز سخن بیگانگان در آن تأثیر نخواهد کرد. وی با این حال تأکید کرد: مردم ایران لبخند این گرگ ( آمریکا ) را هیچوقت باور نخواهند کرد. […]

به گزارش سلام پاوه : ماموستا قادری در حاشیه کلاس هفتگی تفسیر و اخلاق مسجد قباء پاوه، با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: هر ملتی که در رفاه باشد هرگز سخن بیگانگان در آن تأثیر نخواهد کرد. وی با این حال تأکید کرد: مردم ایران لبخند این گرگ ( آمریکا ) را هیچوقت باور نخواهند کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری در حاشیه کلاس هفتگی تفسیر و اخلاق مسجد قباء پاوه که سه‌شنبه‌شب ۱۹/دی ماه/۹۶ با حضور جمعی کثیری از عاشقان کلام وحی در مسجد قبا پاوه برگزار شد، به اتفاقات اخیر در کشورمان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مملکتی وسیع، قوی و ثروتمند با ذخایر عظیم نفت و گاز است و باور بنده این است علی‌رغم این‌همه منابع، ما در مسئله اقتصادی کمتر از این منابع خدادادی بهره گرفته‌ایم.

 

 امام‌جمعه پاوه با بیان اینکه ما باید اول منزل خود را بسازیم بعد منزل دیگران را ؛ افزود: هر ملتی که در رفاه باشد هرگز سخن بیگانگان در آن تأثیر نخواهد کرد؛ وقتی ما ملت ایران در رفاه و آسایش اقتصادی باشیم هیچ‌گاه حاضر نخواهیم بود به سخنان معاندان گوش فراداده و زندگی و امنیت خود را بر هم بزنیم.

 

وی ادامه داد و گفت: از مسئولان مملکت می‌خواهم مردم شریف ایران را فراموش نکنند و همواره همراه مردم باشند؛ در این صورت، دشمنان اسلام و انقلاب جایگاهی در بین ملت ایران نخواهند داشت.

 

حاج ماموستا قادری به اعتراض مردم به مسئله اقتصادی اشاره کرد و گفت: در چند روز اخیر شاهد بودیم جمعی به بازار آمدند و به وضعیت بد معیشت و اقتصاد اعتراض کردند؛ نقد در این حد اشکال ندارد و شاید به صلاح هم باشد؛ اما جمعی در کنار این‌ها قصد داشتند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و تا توانستند اخلال‌گری و تخریب و اهانت کردند و دل دشمنان را شاد و دل دوستان نظام را آزردند.

 

وی هوشیاری مردم و دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی را ستودند و گفت: دستگاه‌های نظامی، امنیتی و انتظامی و ملت شریف ایران اجازه ندادند امنیت جامعه ما به ناامنی تبدیل شود؛ امید است همه از این قضایا درس و عبرت بگیریم و خیلی هشیارانه و با بصیرت در حد توانمان خلأها را پرکنیم چون مردم ما، شریف، صابر و همراه نظام و شهید داده‌اند.

 

امام جمعه پاوه در پایان سخنان خود به قضیه دوستی آمریکائی‌ها با ملت ایران در قضایای اخیر کشور اشاره کرد و با تأکید بر این نکته که مردم ایران لبخند این گرگ را هرگز باور نخواهند کرد؛ افزود: چگونه است آمریکایی که تا چندی پیش ایرانیان را به‌عنوان ملتی تروریست از ورود به کشورش منع می‌کرد، اکنون دوست ملت ایران شده است و از ملت ایران دفاع می‌کند؛ مگر ما همان مردم چند ماه پیش نیستیم که اجازه نداشتیم به آمریکا وارد شویم و ما را ارهابی و تروریست به دنیا معرفی می کردند؟!

 

حاج ماموستا قادری سخنان خود را با حدیثی از پیامبر اسلام (ص) خاتمه داده و گفتند: پیامبر اسلام می‌فرمایند: فتنه خفته است لعنت خداوند بر آن‌کس که آن را بیدار می‌کند.