ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:07

همه دارندگان سهام عدالت سود دریافت می کنند

همه دارندگان سهام عدالت سود دریافت می کنند

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: همه مشمولان سهام عدالت که در سامانه شماره حساب شبا آنها ثبت و تایید شده متناسب با میزان سهام شان سود دریافت خواهند کرد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه روز […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه گفت: همه مشمولان سهام عدالت که در سامانه شماره حساب شبا آنها ثبت و تایید شده متناسب با میزان سهام شان سود دریافت خواهند کرد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از علی محمدی افزود: سود سهام عدالت برای افرادی که سهام عدالت آنها کامل ۱۰ میلیون ریال است و یا برای مددجویان که زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که در سه مرحله پرداخت می شود.

محمدی اضافه کرد: برای افرادی که سهام عدالت آنها حدود چهار میلیون و ۷۰۰ هزار ریال است، نیز سودی حدود ۷۵۰ هزار ریال درنظر گرفته شده که در سه نوبت ۲۵۰ هزار ریالی واریز خواهد شد.

او با بیان اینکه آماری از تعداد ثبت نام مشمولان سهام عدالت استان در سامانه نداریم، گفت: ۷۰ درصد مردم استان کرمانشاه حدود یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام جدید برای سهام عدالت فعلا وجود ندارد، یادآوری کرد: این سود فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که طی اطلاعیه‌های قبلی سازمان خصوصی سازی به سامانه سهام عدالت مراجعه کرده و مالک سهام عدالت شناخته شده اند.

وی در پایان با بیان اینکه ثبت شماره شبا در سامانه الزامات واریز سود سهام عدالت به حساب افراد است از مردم خواست اگر سوالی در این زمینه دارند با تلفن مرکز پاسخگویی سهام عدالت به شماره ۸۳۳۳۸-۰۲۱ و یا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir در میان بگذارند.

سهام عدالت بین ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار نفر توزیع شده که حدود ۲ میلیون نفر از این تعداد در قید حیات نیستند و حدود ۱۴ میلیون نفر مشمول هنوز کد شبا خود را به سازمان خصوصی اعلام نکرده اند.

سود سهام عدالت بین ۳۳ میلیون نفری که در سامانه www.samanese.ir شماره آنها ثبت و تایید شده در سه مرحله از ۱۹ دی ماه ۹۶ تا پایان سال توزیع خواهد شد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت در غرب ایران واقع شده است.

یک پاسخ برای “همه دارندگان سهام عدالت سود دریافت می کنند

  • فواد در تاریخ دی 20, 1396 گفت:

    باوانم لیلی یکی مبلغ ۱۹۰۰۰تومان دیگری ۲۴۶۰۰تومان دیگری ۲۰۰۰۰تومان یکی دیگر ۵۶۰۰۰تومان انسان شاخ در میاره تازه عده ای هنوز واریز نشده