ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:48

هوشمند سازی ۱۱۶ کلاس درس مدارس شهرستان پاوه

هوشمند سازی ۱۱۶ کلاس درس مدارس شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت : ۱۱۶ کلاس درس با هدف افزایش یادگیری دانش‌آموزان و تسهیل در امر آموزش در شهرستان پاوه هوشمند سازی شده اند. مختار برزگر فرد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : تاکنون ۱۱۶ کلاس درس در ۶۰ مدرسه ابتدایی، متوسطه اول و […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت : ۱۱۶ کلاس درس با هدف افزایش یادگیری دانش‌آموزان و تسهیل در امر آموزش در شهرستان پاوه هوشمند سازی شده اند.

مختار برزگر فرد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : تاکنون ۱۱۶ کلاس درس در ۶۰ مدرسه ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهرستان پاوه مجهز به تجهیزات هوشمند سازی شده اند.

وی افزود: تاکنون از مجموع ۲۷ مدرسه در مقطع ابتدایی ۵۲ کلاس، همچنین در مقطع متوسطه اول از مجموع ۱۹ مدرسه ۳۴ کلاس، مقطع متوسطه دوم ۱۰ مدرسه با ۲۵ کلاس و همچنین ۴ مدرسه فنی و حرفه‌ای با ۵ کلاس به امکانات هوشمند تجهیز شده است.

مختار برزگرفرد با بیان اینکه تجهیز مدارس به امکانات هوشمند سبب تسهیل در آموزش، افزایش یادگیری بهتر دانش‌آموزان و صرفه‌جویی در وقت می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۲۲۰۰ نفر از دانش آموزان در مدارس شهری و روستایی از امکانات هوشمند استفاده می‌کنند.

وی در خاتمه از همکاری انجمن اولیاء و مربیان و خیرین شهرستان در راستای هوشمندسازی مدارس تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود این اقدام شایسته همچنان در سطح مدارس شهرستان تداوم داشته باشد.

5 پاسخ برای “هوشمند سازی ۱۱۶ کلاس درس مدارس شهرستان پاوه

  • همکار در تاریخ دی 22, 1396 گفت:

    باسلام خدمت همکار خوبم آقای برزگر ولی راستش میدانید همکاران ما هتوزهم با رایانه آشتی نکرده اند ودر ثانی حجم مطالب کتاب خیلی زیاد است ودر متوسطه اول ودوم این هوشمندی خیلی بی معنی است ثالثا شما هم لطف کنید بیشتر به مواردی از قبیل :به روز شدن معلمین -بررسی نتایج امتحانات -بحث تقلب که بسیار رایج است-استفاده از آزمایشگاه وکارگاه که به کلی فراموش شده است-گدایی نکردن از اولیاکه ارزش معلمی را به صفر رسانده است تلاش کنید باتشکر مجدد

  • کاوه ح در تاریخ دی 19, 1396 گفت:

    مدیر آموزش پرورش با سپاس دارای مدارک فوق لیسانس تاریخ هستم خرج ما در دوبرادر که یکی معلول هست بیکارم هستم وحال برای رضایی خدا کار ی در آموزش پرورش معلمی در هر مناطق باشم درخدمتم وشاید به این طریق صدایم به گوش شما ومسولین برسد کاکه صالحی به خاطر شرایطی که دارم سانسور نشودلطفا جوابیه مسول آموزش پرورش

  • فرهنگی در تاریخ دی 19, 1396 گفت:

    جناب آقای برز ه گر هزینه مستخدم بر عهده آموزش و پرورش است یااولیا دانش آموز هاهی ۷ هزار تومان هر دانش آموز

  • ناشناس در تاریخ دی 19, 1396 گفت:

    جناب صالحی سلام تعداد زیادی از مردم نرم افزار سروش دارند. لطفا جهت تشکیل کانال از طریق این نرم افزار اقدام فرمایید.

  • ناشناس در تاریخ دی 19, 1396 گفت:

    جناب برزگر سلام
    هم شما و هم ما میدانیم اصطلاح هوشمند سازی برای مدارس اصطلاحی بسیار غلط است. کلاس هوشمند چه معنی دارد؟. آیا با یک دستگاه ویدئو پرژکتور و یک ال سی دی و … . یک دوربین مدار بسته می شود گفت که مدارس هوشمند شده اند. با این تعریف امروز همه خانه ایرانیان خانه های هوشمندی هستند! تجهیزاتی که بعلت عدم اشنایی معلمان نسل فعلی اکثر گرد و خاک می خورند. براستی چقدر محتوای آموزش متناسب با دنیای امروز تولید شده اند. چقدر والدین از وضعیت فرزندان خویش بصور آنلاین با خبر هستند. میزان تعامل والدین با مدرسه چقدر است؟
    جناب برزگر متاسفانه سیستم اموزش ما تنها با چند اصطلاح زندگی می کند. «آموزش» «پرورش» و اخیرا «هوشمند سازی» و متاسفانه همه اصطلاحات فوق در تعیین و تغییر رفتار دانش آموزان ایرانی کم اثر و بی اثر هستند. چرا؟ نمی دانم…..
    تکنولوژی آموزشی امروز در نظامهای آموزشی حرف اول را می زند و در کشور ما حرف آخر؟ موبایل در کشورهای دیگر کاربرد آموزشی دارد و در کشور ما قدغن و الخ……
    اینهم نمونه:
    http://www.emergingedtech.com/